Van bij het begin dat de verzekering hospitaalfix Extra werd aangeboden heb ik mij daarvoor ingeschreven en altijd correct betaald.Het gaat om een forfait van €25/ligdag in het ziekenhuis. Op de website van CM wordt Hospitaalfix-Extra als volgt beschreven de betaling gebeurt automatisch. CM krijgt een signaal van het ziekenhuis, zodra je er ontslagen wordt. Op basis van dit signaal wordt de tegemoetkoming overgeschreven op uw rekening.In het begin verliep alles vlot en zoals beschreven. Binnen de week stond het geld op mijn rekening.Ik ben opgenomen in het AZ Monica te Deurne van 24/09 tot 29/09/2018, 6 dagen dus. Tot op heden heb ik geen geld ontvangen wat niet strookt met hun belofte. Op 2 december werd mijn ontslag telefonisch bevestigd bij CM.Het is niet de eerste keer. Begin dit jaar moest ik 4 maanden wachten. Ze spreken nu van een medisch einde wat niemand kent en ook niet naar de klant toe werd uitgelegd.Ik heb al meermaals met CM telefonisch en schriftelijk contact gehad om alles recht te zetten, zonder resultaat. Mijn laatste correspondent per e-mail is Mr Thom Ruys.