Terug

Uitbetaling sept,okt,nov,dec

Closed Openbaar

Syndicat CGSLB

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Syndicat CGSLB

04/01/2021

Sinds september 2020 ben ik werkloos. Ik heb hiervoor reeds C4 en blauwe kaarten binnengebracht in de bus. Ondertussen zijn we 2021 en heb ik nog steeds geen uitkering ontvangen terwijl ik hier recht op heb. ACV Harelbeke beweert dat de werkgever de C4 niet in orde heeft gebracht. Ik heb nochthans alle wijzigingen die werkgever aan deze cv heeft gedaan ook ontvangen. In 2021 blijkt dit nog niet in orde volgens Harelbeke. Vandaag wou ik een afspraak maken om met alle papieren langs te kunnen gaan om deze op 2 min in orde te brengen, maar dit mag niet volgens de voorschriften. Ik ben radeloos geworden tov de communicatie en de werking van het acv :Als ik telefonisch tracht contact op te nemen moet ik 15 keer trachten te bellen om dan uiteindelijk iemand aan de lijn te krijgen en hopen niet van de lijn gesmeten te worden. Als ik via mail werk duurt het 3 a 4 weken eer ik een antwoord krijg op een een deel van mijn vragen. Langsgaan is klaarblijkelijk geen mogelijkheid. Terwijl dit voor de vlotheid en de afhandeling van dit dossier maar twee minuten duurt, en dit perfect achter plexiglas kan. Ik zou dus graag hebben dat mijn volledige uitkering deze week op mijn rekening staat. Ik zou hier graag willen aan toevoegen dat ik graag een schade vergoeding van 25€ zou willen per werkdag dat het acv de termijn van 8/01/2021 overschrijdt. (maar in Harelbeke werd dit weggelachen met het antwoord dat ik maar naar het OCMW moet gaan aankloppen)Dus zou ik nu graag actie willen zien. Kan er iemand binnen het acv eens mijn dossier professioneel van begin tot einde in een keer afhandelen? Zonder mij als springbak te gebruiken. Ik ben vandaag nog bereikbaar voor respons. Vanaf morgen ben ik aan het werk en dus telefonisch niet bereikbaar.

Berichten (1)

Syndicat CGSLB

Naar: K. B.

04/01/2021

MESSAGE DE REPONSE AUTOMATIQUE !!!!!!!!NE PAS REPONDRE SVPN'envoyez qu'1 seul mail ou à défaut, cela ne fera que rélentir encore plus les délais de réponse.Priviliégiez la communication via notre boîte aux lettres PHYSIQUE SVP !!Bonjour.Si vous constatez avoir perçu (beaucoup) moins d’allocation pour ce mois de 12-2020, il est fort possible qu’il s’agisse de jours de vacances couverts par un pécule de vacances qui ont été déduits sur base de votre travail presté en 2019 !Si tel est le cas, la situation est normale et vous n’avez rien d’autre à faire.Ces jours ne peuvent être reportés à l’année suivante et sont dès lors déduits automatiquement en 12-2020MAIS, si vous pensez qu’il s’agit d’une erreur ou si vous confirmez que vous n’avez pas eu de pécule de vacances en 2020 (sur base de l’année 2019), veuillez nous déposer dans notre boîte aux lettres les preuves que vous n'avez pas droit à un pécule de vacance (attestations d’occupationattestation de vacances fiches de salaires de tous vos employeurs de 2019 avec votre numéro de tél et nous vous recontacterons si nécessaire).(nederlandse versie onderaan)Madame, Monsieur, cher.e affilié.e,Nous avons bien reçu votre mail. Le maximum est fait pour traiter les toutes vos demandes mais un gros ralentissement du délai de traitement est inévi en raison de la charge de travail exceptionnelle que nous connaissons en ce moment. Merci de votre compréhensionNous comprenons les difficultés occasionnées pour vous et vous prions de nous en excuser.Voici quelques conseils pour accélérer le traitement de votre dossier - N'envoyez qu'1 seul mail et priviliégiez la communication via notre boîte aux lettres PHYSIQUE- Pour une demande d'allocation, déposez tous vos documents (C4, attestation d’inscription Actiris…) dans la boîte aux lettres de notre centre de service. N'oubliez pas de les signer. Nous reprendrons contact avec vous si nécessaire.- Pour vos paiements de chômage, vous pouvez demander des cartes et des vignettes en ligne ou passer à la carte électronique.- Vous pouvez obtenir des attestations et d'autres informations sur votre dossier chômage via « Ma CSC ».- Vous pouvez trouver de nombreux formulaires utiles sur le site de l’ONEm.- Notre centre de contact reçoit beaucoup d'appels mais reste disponible au 02 557 88 88.Merci de ne pas poser de questions au sujet de votre paiement avant le 6ème jour ouvrable du mois.Nous restons à vos côtés dans cette période difficile et continuons à assurer le suivi de votre dossier. Merci pour votre compréhension.Cordialement,CSC IXELLESACV ELSENEResponsable du centre de service IxellesVerantwoordelijke dienstencentrum ElseneRue Malibran 51 — Malibranstraat 51 1050 IXELLES/ELSENETel 02/557.88.88 – Fax 02/557.80.90Mevrouw, Meneer, beste lid,We hebben uw e-mail goed ontvangen. Door de uitzonderlijke werkdruk die we momenteel ervaren, zijn onze doorlooptijden langer dan normaal. We begrijpen de moeilijkheden die voor u ontstaan en bieden u onze verontschuldigingen aan.Hier zijn een paar tips om de verwerking van uw dossier te versnellen - Om een vergoeding aan te vragen, deponeert u al uw documenten (C4, inschrijvingsbewijs Actiris...) in de brievenbus van ons dienstencentrum. Vergeet ze niet te ondertekenen. We nemen indien nodig opnieuw contact met u op.- Voor uw werkloosheidsuitkering kunt u online kaarten en stickers aanvragen of overschakelen op elektronische kaarten EC3- U kunt attesten en andere informatie over uw werkloosheidsdossier verkrijgen via “Mijn ACV”.- Op de website van RVA kunt u nuttige formulieren terug vinden.- Ons contactcenter ontvangt veel oproepen, maar blijft bereikbaar op 02 557 88 88.Stel alstublieft geen vragen over uw betaling vóór de zesde werkdag van de maand.Wij blijven aan uw zijde gedurende deze moeilijke periode en garanderen de opvolging van uw dossier. Dank u voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,CSC IXELLESACV ELSENEResponsable du centre de service IxellesVerantwoordelijke dienstencentrum ElseneRue Malibran 51 — Malibranstraat 51 1050 IXELLES/ELSENETel 02/557.88.88 – Fax 02/557.80.90E-mail disclaimer NL/E-mail disclaimer FR/E-Mail-Disclaimer DEverklaring/Déclaration relative au respect de la vie privée/Datenschutzerklärung


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform