Terug

Uitbetaling pensioensparen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: AG Insurance

10/12/2021

Beste,Op 1 november werd ik 65 jaar en op 1 december kon ik het bedrag van mijn flexi life fonds ontvangen. Half oktober heb ik de papieren in orde gebracht in mijn fortis kantoor. Men ging alles doorsturen. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.Bij Fortis zegt men dat het in handen is van AG en bij AG zegt men dat er achterstand is en de werkdruk te hoog is. Ik veronderstel dat ik dan ook een vergoeding krijg voor de laattijdige betaling zoals klanten van Fortis dit ook moeten betalen wanneer ze een negatief saldo hebben.Mvg.

Berichten (2)

AG Insurance

Naar: J. M.

10/12/2021

Geachte heer, geachte mevrouwIk meld u goede ontvangst van uw bericht van gisteren.Ik heb hiervoor gisteren reeds een klachtendossier geopend onder de referte 'AG22390/AT'.Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken.Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan mevr. De Laender.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: J. M.

10/12/2021

Geachte heer, geachte mevrouwIk kan u hierbij bevestigen dat ik zonet een antwoord ten gronde aan mevr. De Laender heb gestuurd.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform