Beste, 24 mei werd ik 65 en verviel mijn levensverzekering. Ik verblijf momenteel in Chili en schreef een mail op 22 juni l.l. naar Ergo en Fortis dat ik de uitbetaling wou op mijn KBC rekening (die ook gebruikt werd voor alle stortingen aan hen).1 week later, na uitwisseling van document en fotokopie, stond het geld van ERGO op mijn KBC rekening. Omdat ik van mijn BNP Fortis agentschap Elsene Universiteit nooit antwoord kreeg op mijn Nederlandstalige mails schreef ik na 2 weken in het Frans. Het kostte nog wat tijd eer ik ooit antwoord kreeg. Ik moest een bewijs van leven sturen. Toen ik dat bewijs (van Belgisch consulaat) opstuurde kreeg ik het automatisch antwoord dat de medewerkster 2 weken later zou overgeplaatst worden en dat ik de mail naar het agentschap moest doorsturen. Daar kreeg ik weerom geen reactie meer.Ondertussen, na bijna 2 maand mails en klachten, wacht ik af.Ik heb het telefoonnummer van mijn zoon Tim ingevuld want telefonisch contact is helaas niet evident voor mij.Mijn zoon heeft ook al getelefoneerd naar BNP Fortis zonder echt resultaat. Mocht er ondertussen verandering komen in de service van de bank dan laat ik dat natuurlijk ook direct weten.Ik had graag mijn brief gepubliceerd gezien in Uw magazine.