Terug

Uber Eats

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

F. M.

Naar: UBER Eats

18/04/2025

Ik heb op 13 april een bestelling gedaan bij Uber Eats, de bestelling is nooit aangekomen. De rider heeft de bestelling opgehaald bij Lucy Chang en volgens de tracking is hij ergens op 5 min van mijn huis geëindigd. Dan kreeg ik plots dat de bestelling geleverd was. Nochtans geen courier gezien. Na klacht werd er gezegd het bedrag van de bestelling terug te storten. De prijs die ik betaald heb is € 74,84- wat ik heb teruggekregen is € 67,35-. Uitleg was dat dit de service fee is die is afgehouden. Ik ga daar niet mee akkoord, ik heb iets besteld en is niet geleverd door hun medewerker. Maw ik wil mijn betaling terug. Het restaurant is ook niet in de fout, want die hebben de bestelling afgeleverd aan de rider. In bijlage de support communicatie met Uber eats en hierbij ook nog eens de link ernaar:

Bemiddeling door Testaankoop 23 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform