Terug

Type toestel : Vaillant VCW ecoTEC /5-5 plus[296]

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: VAILLANT

10/01/2024

beste zie hier mijn contract We willen je bedanken omdat je gekozen hebt voor Home Maintenance van ENGIE: het nazicht en hetonderhoud van je verwarmingsinstallatie tegen een voordelige prijs. in november kreeg ik en uitnodenging om onderhoud te doen na het eerste zicht was er iets niet in orde was met de warmtewisselaar zo heeft hij me dat gezegd en ook gebeld om dit te bespreken en tot besluit heeft hij mij gezegd ik kan niets doen het licht aan engie om verder te kijken voor en oplossing naar meer mals te bellen aan cozie die samen werken met engie toen in op 9 januarie vaillant voor mijn deur stond om na te kijken wat het probleem kon zijn .BC:0029096706Interventie rapport : ORD-0029096706Type afspraak : Service reparatieAfspraakdatum : 09/01/2024Technieker : Dieter VlaeminckUitgevoerd bij :Klant-Nr : BE1560801Alberto LogieMagdalenastraat , 558940 WervikToestelinformatieInstallatiedatum : 30/07/2021Fabricatienummer : 21213200100218433100021792N6Type toestel : Vaillant VCW ecoTEC /5-5 plus[296]Uitgevoerde werken :SWT/platenwisselaar compleet vervangen toestel werkte niet meer voor sww. D36nagekeken er was maar 1,6l gededecteerd. platenwisselaar vervangen deze was verkalkt,debietsensor gedemonteerd was oke. toestel terug op druk gezet en de p0 uitgevoerd metsucces. sww laten lopen met de straalbrekertje van de kranen toestel werkte prima voorsww. meteen dedecteerde het toestel 6liter water. klant aangeraden om al zijn filtertjes vande kranen te doen en deze te vervangen of te reinigen.Omschrijving Art. Aantal PrijsUurloon 15 min. 0020249092 1 34.00€Standaard Forfait 0020244173 1 201.00€Platenwisselaar (19 platen) 0020038572 1 193.55€Betalingswijze : FactuurDit verslag dient niet als factuurSubtotaal :BTW (6%) :Totaal :428.55€25.71€454.26€Ik ondergetekende, verzeker dat de bovenvermelde prestaties: - zijn uitgevoerd aan een gebouw van meer dan 10 jaar oud, en gebruikt alsprivaatwoning. – zijn geleverd en aangerekend aan de uiteindelijke verbruiker. Om te gelden voor toepassing van art. 1 van het K.B. van18.7.86 (B.S.. 24.7.86P.10.455) voor het bekomen van een verminderde B.T.W. van 21% naar 6%.dat is de som dat ik moet betallen aan vaillant na dien heb ik gebeld naar engie om dit uit te leggen maar er werd niets gezegd gewoon ja nu gaan we terug kijken voor en nieuwe onderhoud dus ik kreeg en nieuwe afspraak op 11/01/24 DAT VAN 100€WIL ZEGGEN NOG NE KEER EN FACTUUR VAN 100€ WAT IS DAT ALLEMAAL

Berichten (4)

VAILLANT

Naar: A. L.

11/01/2024

O.Ref/CM-V10699565Beste heer,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Na analyse van het dossier stellen wij vast dat wij zijn langs gekomen op jullie vraag.Wij bieden een garantie onder voorwaarden van 2 jaar op onze producten. Een kalkprobleem werd vast gesteld, dwz dat er een slechte waterkwaliteit is naar de ketel toe.Dit betreft in geen geval een garantie waardoor deze niet kan aangesproken worden gezien dit een extern probleem betreft.Wij raden U aan een waterverzachter te plaatsen en filters te vervangen of te reinigen.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor de annulatie van de factuur.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, met de meeste hoogachting.Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

A. L.

Naar: VAILLANT

16/01/2024

beste ik ben er niet mee er mee eens met deze beslissing. ik heb dit huis gekocht over tien jaar en die boiler die er toen stond was in orde dat wil zeggen dat die boiler meer dan 15jaar was en dat nooit probleem hadden en we hebben deze moeten vervangen in het jaar 2021 . dat wil dan zeggen al die boilers dat je gaat plaatsen dat mensen verplicht zijn om ontkalker te kopen of anders hebben ze problemen met boiler .in mijn ogen als er tien gaat plaatsen dan zijn er tien problemen met jullie boiler en wel aan de prijs van 450 per klant kom dat neer op 4500€ dat geld is mooie verdient ik kan niet anders van klacht in te dienen bij test aankoop .ze zijn er al de hoogte gebracht en zij zullen verder stappen zetten .

A. L.

Naar: VAILLANT

16/01/2024

beste je vorig week iemand gezonden voor te kijken wat het probleem was dat werd opgelost tot ik zag dat er en leek was dat was ook door de kalk nee die was te veel aan gespannen en daar door gaat ik en leek in de buis maar nu is hij herstel .

VAILLANT

Naar: A. L.

16/01/2024

O.Ref/CM-V10699565Beste heer,Wij wensen U te herinneren aan onze voorgaande mail en blijven bij ons standpunt.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor de annulatie van de factuur.Met vriendelijke groeten,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform