Beste,- Zadelpasbeurt 22/02 : advies tot aanschaf ander zadel- 2e handszadel gevonden, u komt op 27/02 terug langs, zadel goedgekeurd, enkel nog wat opvulling achteraan nodig- U neemt zadel mee om aan te passen, lukt u echter niet, brengt het terug- Collega van u doet de door u doorgegeven aanpassingen- Zadel nog niet in orde, u komt nog eens langs bij ons voor nazicht. Wat nipt aan vooraan, maar is goed genoeg zegt u. - We geven u op dit laatste contact 2 singels mee ter herstelling- Paard blijft moeilijk doen, contacteren andere zadelpasser om na te zien- Verdict : zadel past totaal niet vooraan. Veel te nauw vooraan, niet berijdbaar.- 20 april contact met u om dit aan te kaarten. U zegt dat uw pasbeurt kwalitatief prima was en u blijft bij uw advies dat het een passend zadel is- We gaan niet akkoord, u betaalt de zadelpasbeurt terug.- Een vriendin van u stuurt ons een whatsapp vol verwijten- Vraag naar de singels, zijn al klaar van 25 maart (had u ons gestuurd)- Raken maar niet aan een afspraak om deze af te halen.- Kunnen op 2 mei eindelijk afgehaald worden, liggen op uw oprit, blijken niet hersteld, zelfs meer kapot dan bij afgifte aan u- U bent onbereikbaar voor ons, telefonisch of social media- We schrijven negatieve review op google, u antwoordt met de melding dat we gegronde klachten via mail naar u moeten doorsturen.Dat doen we dus bij deze.