BesteIk kocht bij jullie een Audi A3 waarvan jullie me beloofden dat deze in goede staat was. Ook kon ik zogezegd nog minstens 70000km rijden met de banden (van 2013!!) op de wagen. Deze werd gekocht in juli 2019. Echter op onderhoud in februari 2021 bleek er zoveel slijtage aan de wagen te zijn (bestek werd opgemaakt van zo'n 3600€). Dit was niet wat jullie me hadden beloofd bij aankoop (meneer, hier ga je veel plezier aan hebben en lang geen kosten!). Eveneens waren de banden gewoon op. De mechanieker liet me weten dat het levensgevaarlijk was ermee te rijden. Dit na zo'n 20000km ipv 70000. Na veel telefonisch contact werd hierin niet gecompenseerd, ook al heb ik 2 jaar garantie en waren er andere beloftes bij aankoop. Onlangs bij de autokeuring werd er gezien dat de koppeling versleten was. Ze lieten me daar weten dat ik hiermee snel in panne ging vallen. Dit werd in februari niet vastgesteld. Aangezien ik nog garantie heb tot 18/7/21 ben ik naar de garage gegaan waar ze me niet kunnen beloven dat zij de kosten op hun gaan nemen. Ik heb dus een wagen gekocht en heb hier in minder dan 2 jaar al 3600€ aan stukken aan gehad en eveneens is de koppeling helemaal versleten. Ik voel me enorm afgezet en na contact met jullie voel ik me afgewimpeld. Ook na telefonisch contact met Kim Ramakers (de verantwoordelijke voor 'quality' used Cars) merk ik dat er geen ruimte is voor discussie. Deze vond het vooral een communicatieprobleem bij verkoop. Ook was de aankoop voor zijn tijd gebeurd. Dit is natuurlijk makkelijk gedaan, het probleem naar de verkoper schuiven die voor mij niks kan doen.Ik ben belogen door jullie en voel me bestolen. Ik verwacht hierin een vergoeding of een terugbetaling van facturen. Voor minder laat ik dit echt niet los.Groeten