Terug

Tweede maal verbrand bij laserontharing

Closed Openbaar

Er laser

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Er laser

01/01/2022

Op 6/6/2020 had ik mijn eerste afspraak bij el royale. Ik had gekozen voor het pakket van 6 sessies voor het volledige lichaam (€800). Via Instagram werd mij gevraagd om cash geld mee te brengen. Voor de behandeling heb ik de volle €800 betaald. De behandeling zelf verliep vlot. Op 4 augustus had ik mijn tweede behandeling, wat al maanden vast stond en waar ik speciaal congé voor genomen had. Ik kwam van Brugge helemaal naar Antwerpen (1uur een half rijden) om voor een gesloten deur te staan. Na enkele keren bellen geen respons. Op Instagram kreeg ik reactie dat ik op een andere dag een afspraak had. Blijkbaar hadden ze mijn afspraak verzet via e-mail (spam) maar zonder dit rechtstreeks naar mij te communiceren. Ik heb dit toen besproken met hen via Instagram en mijn geld teruggevraagd. Het antwoord was neen, wel kan je een nieuwe afspraak krijgen. Na dat ik mijn zegje gedaan had, heb ik uiteindelijk de deksel op mijn neus gekregen en dan ben ik maar voor een nieuwe afspraak gegaan. Op 9 augustus om 15u was mijn tweede afspraak. Ik heb een uur gewacht in de wachtruimte. Om 16u was het eindelijk aan mij. Het grote behandel kopstuk was binnen dus het was allemaal met het kleine kopstuk te doen (volledig lichaam)… Ook de machine moest binnen gedaan worden volgens mij want die was constant aan het over verhitten. Om de vijf seconden stopte de laser ermee. Telkens vijf pulsen en weer tien minuten afkoelen. Het meisje lachte er gewoon mee. Toen heeft ze per ongelijk over mijn tatoeage heen gelazerd wat echt wel pijn deed. Ze zei je moet er flamigel opsmeren als je thuiskomt. Ik ben thuis naar de dokter geweest en die heeft een briefje opgemaakt waarop staat dat ik 2e graads verbrand ben. Ik heb dit dan ook nog eens gestuurd via Instagram naar el royale waarop ik te horen kreeg dat ik een beetje menselijker mag zijn, dat ze hun uiterste best doen en mij een extra behandeling geven en dat ik nog ontevreden ben… Ik wilde gewoon mijn geld terug. Ik heb toen contact opgenomen met de Belgische beauty federatie ivm mijn klacht. Helaas is er niets aan gedaan geweest omdat ze geen contact konden opnemen met el royale. Ik wilde het nog een kans geven aangezien ik zoveel betaald heb. Op 8 oktober 2021 was mijn derde behandeling, tot nu toe helemaal niets van resultaat gehad. Ik wilde in november mijn vierde behandeling boeken via instagram maar geen respons. Wel postten ze telkens reclame van pakketten en acties op hun verhaal. Meerdere malen een afspraak proberen maken via e-mail, Instagram, telefoonnummer en whatsapp. Op 13 december kreeg ik eindelijk antwoord. Op 20 december 2021 ging ik voor mijn vierde behandeling. Het grote kopstuk was er weeral niet dus mij hele lichaam werd opnieuw met het kleine kopstuk behandeld. Ze ging er zeer snel over, veel plaatsen bleven onbehandeld. Toen ze aan mijn been bezig was heeft ze voor een tweede keer per ongelijk op een tatoeage gelazerd waarop ze sorry zei en flamigel smeren als je thuiskomt. Op het moment zelf deed het geen pijn maar we zijn ondertussen twee weken verder en het doet echt wel pijn. Er is huid weg, het staat dik en ontstoken omdat het een open wonde is. Ik heb van de eerste keer dat ze over een tattoo gelazerd heeft een litteken overgehouden. Deze keer zal dat ook zo zijn. Het zou niet mogen ik vind het heel onprofessioneel ook de resultaten zijn er helemaal niet. Ik vind dat ik op z’n minst mijn €800 terug moet krijgen. Als dit niet gebeurd dan zal ik stappen ondernemen en zal het ze meer dan €800 kosten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform