Op 30 november bestelde ik een LG OLED55C9P (OLED55C9PLA) met 3 jaar garantie. De website beloofde een levering binnen 1-2 dagen (ook in België). De TV kwam echter niet.Op woensdag 4 december hoorde ik pas voor het eerst terug van TV Reus. Ze verontschuldigden zich dat ze het toestel niet konden leveren en wachtten op een herbevoorrading door LG. Ze beloofden wel een compensatie (niet verder gespecificeerd).Volgens de website kon TV Reus hetzelfde toestel echter nog steeds leveren binnen 1-2 dagen!Op 7 december volgde een nieuwe email: Beste klant, De toestellen staan al in bestelling, maar er zit helaas een kleine vertraging op de levering. Naar verwachting komen de nieuwe toestellen donderdag binnen. Wij kunnen het toestel vrijdag 13-12 bij u thuis afleveren en hopen dat u daar nog even op kunt wachten.Ik regelde mij zodat ik die dag beschikbaar was om de TV in ontvangst te nemen. TV Reus zegde echter te elfder ure af (email van 12 december 16 uur 18 - te laat voor mij om een nieuwe regeling te treffen): Geachte klant, Wij hebben vervelend nieuws. Na 2 weken wachten op de nieuwe voorraad hebben wij gisteren vanuit LG de volgende informatie ontvangen. ‘’ Er is een fout ontstaan in het productie proces waardoor de totale productie stop is gezet en alle toestellen die verwacht zijn niet aangeleverd kunnen worden’’. Voor als nog worden er tot aan Januari geen nieuwe toestellen aangeleverd dus wij kunnen u niet voorzien van uw bestelling.Echter, volgens de website kan TV Reus het toestel nog altijd leveren, nu binnen 5-10 dagen (7 dagen per week)!Andere websites hebben blijkbaar geen problemen om het toestel te leveren. Zo kan je het zelfde toestel vandaag nog altijd bij cool blue bestellen en de volgende dag geleverd krijgen (uit ervaring weet ik dat cool blue zijn beloftes wel nakomt).TV Reus schrijft verder: 'Indien u de bestelling wil annuleren storten wij het bedrag binnen 3 dagen terug op uw rekening.' Het lijkt er dus op dat TV Reus op deze manier probeert onder de overeenkomst uit te komen.Daarom stuurde ik op 13 december een email naar LG met de vraag of ze de productieproblemen konden bevestigen. In een eerste reactie vroeg LG mij om mijn email naar een ander email adres te sturen (ook geen service!): 'Hartelijk dank voor uw bericht. Wij verzoeken u om dit email te sturen naar het emailadres hieronder: b2b.lgbenelux@lge.com'Ik heb dat onmiddellijk gedaan maar LG laat niets meer van zich horen...