Terug

TV Kapot geen reactie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: TV Reus

30/10/2023

Beste Ik had een tv bestel. Deze is overlaatst kapot gegaan.We hebben zelf aantal dingen geprobeerd maar tevergeefs.normaal hebben we nog garantie op de tv (3jaar)(gekocht op 11/03/2021).We hebben al proberen bellen en mailen maar krijgen geen antwoord terug.mail verstuurd naar TVreus.nl:Beste,We hebben in 2021 bij jullie een tv gekocht (zie vorige mail).Onze tv is kapot gegaan en deze zou nog onder garantie vallen.ps,tv valt continu aan en uit.stappen zelf gezet:software updatevolledige resetandere stopcontacten geprobeerd toevoer van stroom nagemeten = okéalle HDMI, ethernet, ... kabels uitgetrokken (buiten stroomtoevoer)batterijen uit afstandsbediening gelaten...hierbij vermoed ik een hardware probleem (interne bekabeling, moederbord, scherm zelf)Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform