Terug

Tussenkomst verzekering

Closed Openbaar

A tot Z Vehuizingen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: A tot Z Vehuizingen

29/08/2017

Op 27/05/2017 om 13u hadden wij een afspraak met de verhuisfirma om enkel nog meubels te verhuizen.Wij hadden gevraagd om 4 man te sturen zodat we zelf niet moesten helpen en doorgegeven dat er meubels nog uiteen en in elkaar gemaakt moesten worden. Echter hadden ze al bevestigd dat ze met 3 man zeker voldoende werkkracht hadden.Om 14u kwam de verhuisfirma opdagen en de eerste melding dat we kregen was dat we zeker wel moesten meehelpen. Ook hadden ze zelf geen materiaal bij om meubels te demonteren. Dit hebben we dan nog snel zelf gaan halen.Ook zijn er tijdens de verhuis een bed en een kast gesneuveld. Hiervan is notitie gemaakt en zou hun verzekering ons contacteren. Echter heeft de verzekering ons nog steeds niet gecontacteerd nadat ik al gemaild en gebeld heb. Na het laatste telefoongesprek meldde de eigenaar dat ik maar contact moest opnemen met Test-Aankoop en had niet echt de intentie om het probleem op te lossen. Bij deze.Ook nog even meegeven dat wij 2uur extra hebben moeten bij betalen omdat de mannen niet echt goed doorwerkten en dat we zelf nog 2 man extra hebben ingeschakeld om te komen helpen. Zonder de firma had ik sneller verhuisd geweest.

Berichten (1)

A tot Z Vehuizingen

Naar: A. C.

29/08/2017

Beste,Klant heb ik meerder malen duidelijk gemaakt dat er voor kleine schade een franchise van 250 euro.Klant kent onze verkoopsvoorwaarden. Indien deze klacht publiek is gaan we heel zeker een schadevergoeding opeisen langs gerecht.Mvg,Guy Berrevoets


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform