Terug

Tuinhuis met schade

Closed Openbaar

Jumbo Tuinplezier

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. F.

Naar: Jumbo Tuinplezier

02/04/2021

Beste Ik heb september 2019 een tuinhuis besteld bij Jumbo tuinplezier dit incl plaatsing. Door omstandigheden was de plaatser van het tuinhuis alleen aanwezig. (Ik verwacht dat hierdoor de plaatsing ervan niet goed is gebeurd) Op verschillende plaatse schade aan het tuinhuis + het water loopt niet af zoals het zou moeten. Ik krijg elke keer weer de belofte dat ze iemand zullen sturen maar dat ze te weinig volk hebben. Het is nu al een jaar en half verder en nog steeds niemand gezien. Voor het dak heb ik bij een dakwerker offerte gevraagd om dit te laten maken en dit zou mij 2.612,95 euro kosten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform