Terug

Trein met aansluiting niet haalbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. T.

Naar: NMBS

21/03/2024

Beste Op 17/3/24 kocht ik een ticket naar Oostende. Dit werd aangemaakt op mijn identiteitskaart. Er waren werken ( niet aangeduid in Gent St Pieters) Door mijn iPhone wist ik dat ik de trein naar De Panne diende te nemen met een overstap in Lichtervelde. De trein was iets te laat daar en wij dienden over te stappen naar een volgend perron. Wij werden geweigerd nog op te stappen, nochthans heeft men gezien dat meerdere personen dit niet konden halen. Ik vind dit niet kunnen. Wij hebben een uur in Lichtervelde moeten wachten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform