Terug

Touring Wegenhulp Verzekering komt zijn verplichtingen NIET na.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Touring

21/01/2020

Beste, op 27 mei 2019 sloot ik bij u een BA verzekering af dat zou ingaan op 1januari 2020, vervaldatum contract bij oude maatschappij. Dit was naar aanleiding van uw PROMO actie met 10% korting, DEZELFDE ACTIE DIE U NU VOERT NAV HET AUTOSALON !Op 9 januari 2020 belde ik naar Ann Franceus, die mijn dossier beheert, met de vraag hoe het kwam dat ik nog GEEN FACTUUR en GROENE KAART ontvangen had. Zij zei dat die factuur wel in mijn SPAM box zal zitten (HIJ ZAT NIET IN MIJN SPAM BOX !) en ze mailde deze factuur met datum 2/12/2019 opnieuw door. Ze beloofde daarbij om me een voorlopige Groene Kaart van 30 dagen op te sturen. Deze kaart heb ik NOOIT ontvangen.Op 15/1/2020 betaalde ik het volledig verzekeringsbedrag voor het ganse jaar. Deze betaling heeft Touring op 17/1/2020 ontvangen: hun bankrekening nr. en referentie nr waren beide KORREKT vermeld. In plaats van de Groene Kaart op te sturen, kreeg ik op 17/1/2020 van Touring een bericht van WANBETALING 1e HERINNERING. Daarbij mailden ze me weer hun factuur, die dit maal gedateerd werd op 1/1/2020. Hierbij lieten ze me vriendelijk weten dat ik NIETS moet doen als mijn betaling hun herinnering zou kruisen. Het is vandaag 21/1/2020 en ik heb nog steeds niet mijn Groene Kaart. Over 10 dagen val ik niet meer onder de wettelijke bescherming van mijn oude verzekeringsmaatschappij.Het is SCHANDALIG al die leugens om zich van hun verplichting te ontdoen. Waarschijnlijk hebben ze een vergissing begaan in hun berekening van de premie. Al die verzekeringsmaatschappijen verdienen handen vol geld. Die 20 - 30 Euro te weinig daarvan zal Touring natuurlijk failliet gaan.Hopelijk wilt de Juridische Dienst van Test Aankoop bemiddelen in deze zaak. Ik bezit alle schriftelijke bewijzen.Bij voorbaat dank.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform