Beste, Op 28/01/2021 bestelde ik bij Expert Electro xxx - xxx BVBA (Erpe-Mere) een nieuw TV toestel.Samsung LED TV QE55Q70T in solden promo van 1199€ naar 899€. Die dag alles betaald en akkoord gegeven voor bestelling ter plaatse in de winkel. Geschatte levering zou rond eind februari/begin Maart zijn volgens de medewerkster. We konden dit toestel reeds bezichtigen online maar dit stond ook in de winkel uitgestald.Dinsdag 9/02/2021 werd ik telefonisch gecontacteerd door de medewerkster dat mijn nieuw besteld toestel geleverd is in hun filiaal en kon opgehaald worden.Woensdag 10/02/2021 heb ik het toestel in de winkel opgehaald.(Wat me opviel in de winkel was dat het model dat daar te bezichtigen was weg was)Bij het thuis komen en uitladen van het toestel uit de wagen, viel me op dat de doos reeds geopend geweest was en met plakband opnieuw gesloten was. Alsook merkte ik dat de volledige verpakkingen binnenin reeds geopend waren. Alles was zorgvuldig terug gesloten met plakband. Niet op de manier waarop Samsung als producend zijn verpakking zal sluiten dus. ook de beschermtapes die normaal op de voet van de televisie zitten waren verwijderd. De schroeven waar de voetsteun en TV mee in elkaar geschroefd worden waren reeds beschadigd/gebruikt.Ik heb contact opgenomen met de winkelverantwoordelijke die de TV bestelde en afleverde. Ze viel uit de lucht en beloofde me die dag nog iets te laten weten. (-+12:00)Echter na enkel pogingen in de namiddag om haar terug te bereiken kon ik nog geen antwoord krijgen. De dag nadien heb ik omstreeks de middag zelf opnieuw contact gezocht om antwoord te krijgen op mijn vraag.Ze bevestigde mij dat het ging om een gebruikt toonzaal model die in de verpakking zat.Ik melde mijn ongenoegen via de telefoon en vroeg wat de oplossing zou kunnen zijn om dit voorval recht te zetten.Er is momenteel geen oplossing zei ze.Ik kon dit toestel nieuw krijgen, maar dan wel niet meer aan de 899€, wel aan de 1199€. Dus zou ik 300€ moeten opleggen voor het toestel die ik eigenlijk eerder reeds in de solden kocht. Reden daarvoor is dat Samsung vandaag niet meer het toestel kan leveren aan 899€.Ondanks het feit dat ik dus mijn bestelling geplaatst heb op 28/01, tijdens de solden. Ik heb gezegd dat ik niet geneigd ben 300€ extra te betalen voor een het toestel die ik op 28/01 aankocht.Mijn vermoeden is dat er geen toestel besteld is geweest op 28/01 en misschien reeds het idee bestond om mij het gebruikt toonzaal model mee te geven.Echter zijn dit vermoedens.ik kon het toestel terug brengen en dan zou ik mijn geld terug kunnen krijgen om een ander toestel aan te kopen. Maar vandaag zijn er natuurlijk geen promo's meer op dergelijke toestellen en zou ik voor een gelijkaardig/gelijkwaardig toestel dus snel 100€ - 300€ meer betalen.Ook zou ik volgens hen moeten contact opnemen met Samsung om te vragen of ik het toestel bij hen kon bestellen aan de betaalde prijs van 899€ i.p.v. 1199€. Wat helemaal niet onder de verantwoordelijkheid valt van de klant uiteraard.Ik heb het toestel momenteel nog thuis staan dus.Op de vraag of ik nog een extra tegemoetkoming kon krijgen omdat dit een gebruikt toonzaal model is kreeg ik het antwoord dat dit niet kan en dat het moeilijke tijden zijn voor iedereen.Hier heb ik als klant geen boodschap aan!Ik voel mij als klant dus opgelicht, bedrogen en belogen.Ik heb absoluut niet verkregen wat ik besteld heb.Ook de melding, het is maar een tv meneer en er scheelt niets met dit toestel is voor mij geen antwoord.Had er natuurlijk open en eerlijk gecommuniceerd geweest dan het het menselijk aspect een rol kunnen spelen en was er begrip vanuit mijn standpunt als klant.Zeer gefrustreerde en ontgoochelde klant van Expert Electro.Ik heb contact opgenomen met expert hoofdkantoor te Brugge. Maar bij dit hoofdkantoor kan je geen klachten neerleggen, ze kunnen mij als klant niet verder helpen. Ik moet mij richten tot Expert Electro filiaal te Erpe-Mere volgens hen.Het enige wat ik wou was dus een nieuwe televisie, en vooral eentje die uit Solden kon gekocht worden. Geen gebruikt toestel en al zeker niet meer werk om alle rompslomp van hun bedrijf op te nemen en zelf uit te zoeken met de leverancier of ik al dan niet nog mijn televisie nieuw kan verkrijgen. Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten