Ik heb een espressotoestel Philips EP 3246/70 dat geen koffie meer gaf, het maalde wel maar er kwam geen koffie en het water liep in de vergaarbak. Ik heb dit via de website van Philips opgestuurd naar de herstellingsdienst op 24 oktober 2023. Op 7/11 ontvang ik een bericht dat ik 209,51 euro op voorhand dien te betalen voor de herstelling, dit wordt gestort op de opgegeven rekening.Op 13/11 ontvang ik een bericht van B-post dat het pakket is aangekomen voor afhaling. Op 16/11 wordt dit afgehaald.Ik kom thuis en wil het apparaat gebruiken. Wat blijkt ?Het werkt niet, het maakt enkel een eigenaardig lawaai en na drie keer gaan er rechts op het display drie rode lichtjes pinken. Ik kijk in de handleiding wat dit betekent en zie dat het zou kunnen dat de geplaatste waterfilter niet goed ontlucht zou zijn en dat je zonder moet proberen. Lukt het dan ligt het aan deze filter. Ik volg de stappen op van de handleiding. Het toestel doet nog niets. Je moet dan, volgens de handleiding, contact opnemen met de servicedienst van Philips... Tot daar gaat het maar dan...Neem contact op met nummer 02/6208282 en krijg contact met Faith. Ik versta die mevrouw heel slecht maar we overlopen de feiten. Zij volgt, naar alle waarschijnlijkheid, haar lijst van oplossingen af. Ik heb de indruk dat ze niet begrijpt dat het toestel totaal niet werkt, ze is altijd bezig over het toestel ontkalken ?? Ze wil dan uiteindelijk een nieuwe herstelling boeken die... ik moet betalen ?? Ik zeg haar dat ik dit absoluut niet wil want ik heb juist 210 euro betaalt voor een herstelling en het toestel werkt NIET. Ze kan er blijkbaar niets aan veranderen en het gesprek eindigt na 30 minuten met de melding dat ik het toestel een uur uit de stekker moet trekken en daarna terug proberen. Na dit uur probeer ik opnieuw en juist hetzelfde...Neem terug contact op en krijg thans Xiomana (denk ik) aan de lijn. Terug de uitleg, zij gaat een klacht noteren en terug contact opnemen met mij. Tot hiertoe geen enkel gehoor meer van Philips !!Ik betaal 210 euro voor een herstelling, krijg het toestel terug en het werkt niet. Philips wil dit toestel niet terugnemen voor nazicht en eventuele herstelling zonder dat ik hiervoor weer moet betalen !!Graag opvolging van dit dossier.