Toeslagen
Sendcloud
Start een klachtAard van probleem:
AndereKlacht
J. T.
Naar: Sendcloud
Beste, de toeslagen die jullie aanrekenen voor een te zwaar pakket is onterecht ik heb dit zelfde pakket opnieuw aangekocht en gewogen en dit zit vlot binnen de beperkingen
Berichten (9)
Sendcloud
Naar: J. T.
- Typ uw reactie boven deze regel -Hi Klachtenbox,Bedankt dat je contact opneemt met support! Hoe tevreden was je met je recente ervaring met Sendcloud?Zeer ontevredenOntevredenNeutraalTevredenZeer tevredenBedankt, het Sendcloud team----------------------------------------------Indy, 24 feb 2024 11:08 CETGoedemorgen Jens,Bedankt voor het achterlaten van dit verzoek! Wat vervelend om te lezen dat de UPS-toeslag niet terecht lijkt te zijn.Ik zie dat het gaat om zending 1Z30RA060490594384. Deze zending is aangemaakt als een 0,5-1kg zending, maar UPS heeft de zending gewogen op 8,5kg in het verzendnetwerk. UPS maakt gebruik van gewichtsklasses, wat betekent dat een zwaarder pakket ook duurder wordt in de verzendkosten. In dit geval heb je gebruik gemaakt van de lichtste verzendmethode met daarbij ook de minste kosten! Op het moment dat de vervoerder de zending dan zwaarder weegt dan origineel is aangegeven, corrigeren zij dit met een toeslag. Dit is altijd het verschil in verzendkosten tussen de originele verzendmethode die je hebt gekozen en de verzendkosten die je had betaald voor de juiste gewichtsklasse.Om die reden hebben zij een correctie van de verzendkosten in rekening gebracht.Indien je van mening bent dat de zending inderdaad maximaal 1kg is geweest, dan kunnen we dit proberen te betwisten bij UPS! Aangezien de bewijslast voor het betwisten van toeslagen bij de afzender ligt, hebben we hiervoor wel wat extra informatie van je nodig. Dit is dan ook de informatie die de vervoerder vereist voor het behandelen van deze case:- Een foto van (indien mogelijk) hetzelfde product in dezelfde verpakking met een meetlint ernaast, zodat de afmetingen duidelijk zichtbaar zijn.- Een foto van het pakket inclusief product, beschermingsmateriaal etc. op de weegschaal.- De pakbon/factuur van de zending.Ik hoor graag van je en alvast bedankt!Een prettig weekend gewenst.Indy Team Lead Customer SupportBezoek ons **Help Center** voor meer informatie over hoe je ondersteuning kan krijgen van Sendcloud.Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven Chamber of Commerce: 66572959 VAT number: NL856613897B01----------------------------------------------Klachtenbox, 21 feb 2024 20:34 CET [9X7J2V-XMZW3]   [9X7J2V-XMZW3]
J. T.
Naar: Sendcloud
Beste, 8kg voor een game lijkt me wat overdreven? Natuurlijk kan ik het product opnieuw bestellen om dit te kunnen aantonen maar wie gaat voor deze kosten opdraaien?
Sendcloud
Naar: J. T.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Gonzalo, 27 feb 2024 16:20 CETGoedemiddag,We willen je graag op de hoogte stellen dat we ook Engelse support aanbieden om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk wordt voorzien van een oplossing. Indien je wenst geholpen te worden door een Nederlandse collega, dan kun je dit aangeven door op dit bericht te reageren.I'm sorry to hear that you received a surcharge for one of your shipments. Can you please share the tracking number of the parcel involved with us?In order to contest the surcharge, we'll need photos of a box with the item you shipped on a scale. Can you also please send us photos of the box with a centimetre next to it so that the dimensions are visible? In this way, we can contact the carrier and contest the surcharge.I'm looking forward to hearing from you.Have a nice day.Kind regards,Gonzalo Customer Support ConsultantCheck out our **Help Center** to read more about how you can get support from Sendcloud.Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven Chamber of Commerce: 66572959 VAT number: NL856613897B01----------------------------------------------Klachtenbox, 24 feb 2024 11:15 CET [LDMVYR-J0W1J]   [LDMVYR-J0W1J]
Sendcloud
Naar: J. T.
- Typ uw reactie boven deze regel -Hallo Klachtenbox,Wij willen je graag helpen om deze case zo snel mogelijk op te lossen.Om deze reden hebben we een paar dagen geleden contact met je opgenomen en instructies gegeven om de case te kunnen voortzetten/afronden.We hebben hier tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Kun je bevestigen of het probleem aan jouw kant is opgelost?Als je een update wilt geven of meer tijd nodig hebt om informatie te verzamelen, kun je ons hiervan op de hoogte stellen door op deze e-mail te reageren. Indien we geen reactie ontvangen, zullen we het probleem als opgelost beschouwen en zal dit ticket binnen enkele dagen worden gesloten.We blijven uiteraard beschikbaar voor eventuele andere vragen.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Team Sendcloud_________----------------------------------------------Gonzalo, 27 feb 2024 16:20 CETGoedemiddag,We willen je graag op de hoogte stellen dat we ook Engelse support aanbieden om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk wordt voorzien van een oplossing. Indien je wenst geholpen te worden door een Nederlandse collega, dan kun je dit aangeven door op dit bericht te reageren.I'm sorry to hear that you received a surcharge for one of your shipments. Can you please share the tracking number of the parcel involved with us?In order to contest the surcharge, we'll need photos of a box with the item you shipped on a scale. Can you also please send us photos of the box with a centimetre next to it so that the dimensions are visible? In this way, we can contact the carrier and contest the surcharge.I'm looking forward to hearing from you.Have a nice day.Kind regards,Gonzalo Customer Support ConsultantCheck out our **Help Center** to read more about how you can get support from Sendcloud.Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven Chamber of Commerce: 66572959 VAT number: NL856613897B01----------------------------------------------Klachtenbox, 24 feb 2024 11:15 CET [LDMVYR-J0W1J]   [LDMVYR-J0W1J]
Sendcloud
Naar: J. T.
- Typ uw reactie boven deze regel -Hi Klachtenbox,Bedankt dat je contact opneemt met support! Hoe tevreden was je met je recente ervaring met Sendcloud?Zeer ontevredenOntevredenNeutraalTevredenZeer tevredenBedankt, het Sendcloud team----------------------------------------------Gonzalo, 27 feb 2024 16:20 CETGoedemiddag,We willen je graag op de hoogte stellen dat we ook Engelse support aanbieden om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk wordt voorzien van een oplossing. Indien je wenst geholpen te worden door een Nederlandse collega, dan kun je dit aangeven door op dit bericht te reageren.I'm sorry to hear that you received a surcharge for one of your shipments. Can you please share the tracking number of the parcel involved with us?In order to contest the surcharge, we'll need photos of a box with the item you shipped on a scale. Can you also please send us photos of the box with a centimetre next to it so that the dimensions are visible? In this way, we can contact the carrier and contest the surcharge.I'm looking forward to hearing from you.Have a nice day.Kind regards,Gonzalo Customer Support ConsultantCheck out our **Help Center** to read more about how you can get support from Sendcloud.Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven Chamber of Commerce: 66572959 VAT number: NL856613897B01----------------------------------------------Klachtenbox, 24 feb 2024 11:15 CET [LDMVYR-J0W1J]   [LDMVYR-J0W1J]
J. T.
Naar: Sendcloud
Beste, ik heb de nodige gegevens via jullie ticketsysteem ingediend
Sendcloud
Naar: J. T.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Gonzalo, 8 mrt 2024 09:30 CETWe willen je graag op de hoogte stellen dat we ook Engelse support aanbieden om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk wordt voorzien van een oplossing. Indien je wenst geholpen te worden door een Nederlandse collega, dan kun je dit aangeven door op dit bericht te reageren.Good morning! Thank you for contacting us.I'm sorry to hear that you received a surcharge on one of your parcels. I apologize for the inconvenience.In order to contest the surcharge with the carrier, we'll need photos of a similar parcel with a centimetre next to it to prove its dimensions and photos of the box you shipped with the same item on top of a scale to show the weight. Please also indicate the tracking number.As soon as we receive the photos, we'll contest the surcharge with the carrier.I'm looking forward to hearing from you.Have a nice day.Kind regards,Gonzalo Customer Support ConsultantCheck out our **Help Center** to read more about how you can get support from Sendcloud.Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven Chamber of Commerce: 66572959 VAT number: NL856613897B01----------------------------------------------Klachtenbox, 5 mrt 2024 17:50 CET [9X3Y0E-R3YGL]   [9X3Y0E-R3YGL]
Sendcloud
Naar: J. T.
- Typ uw reactie boven deze regel -Hallo Klachtenbox,Wij willen je graag helpen om deze case zo snel mogelijk op te lossen.Om deze reden hebben we een paar dagen geleden contact met je opgenomen en instructies gegeven om de case te kunnen voortzetten/afronden.We hebben hier tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Kun je bevestigen of het probleem aan jouw kant is opgelost?Als je een update wilt geven of meer tijd nodig hebt om informatie te verzamelen, kun je ons hiervan op de hoogte stellen door op deze e-mail te reageren. Indien we geen reactie ontvangen, zullen we het probleem als opgelost beschouwen en zal dit ticket binnen enkele dagen worden gesloten.We blijven uiteraard beschikbaar voor eventuele andere vragen.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Team Sendcloud_________----------------------------------------------Gonzalo, 8 mrt 2024 09:30 CETWe willen je graag op de hoogte stellen dat we ook Engelse support aanbieden om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk wordt voorzien van een oplossing. Indien je wenst geholpen te worden door een Nederlandse collega, dan kun je dit aangeven door op dit bericht te reageren.Good morning! Thank you for contacting us.I'm sorry to hear that you received a surcharge on one of your parcels. I apologize for the inconvenience.In order to contest the surcharge with the carrier, we'll need photos of a similar parcel with a centimetre next to it to prove its dimensions and photos of the box you shipped with the same item on top of a scale to show the weight. Please also indicate the tracking number.As soon as we receive the photos, we'll contest the surcharge with the carrier.I'm looking forward to hearing from you.Have a nice day.Kind regards,Gonzalo Customer Support ConsultantCheck out our **Help Center** to read more about how you can get support from Sendcloud.Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven Chamber of Commerce: 66572959 VAT number: NL856613897B01----------------------------------------------Klachtenbox, 5 mrt 2024 17:50 CET [9X3Y0E-R3YGL]   [9X3Y0E-R3YGL]
Sendcloud
Naar: J. T.
- Typ uw reactie boven deze regel -Hi Klachtenbox,Bedankt dat je contact opneemt met support! Hoe tevreden was je met je recente ervaring met Sendcloud?Zeer ontevredenOntevredenNeutraalTevredenZeer tevredenBedankt, het Sendcloud team----------------------------------------------Gonzalo, 8 mrt 2024 09:30 CETWe willen je graag op de hoogte stellen dat we ook Engelse support aanbieden om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk wordt voorzien van een oplossing. Indien je wenst geholpen te worden door een Nederlandse collega, dan kun je dit aangeven door op dit bericht te reageren.Good morning! Thank you for contacting us.I'm sorry to hear that you received a surcharge on one of your parcels. I apologize for the inconvenience.In order to contest the surcharge with the carrier, we'll need photos of a similar parcel with a centimetre next to it to prove its dimensions and photos of the box you shipped with the same item on top of a scale to show the weight. Please also indicate the tracking number.As soon as we receive the photos, we'll contest the surcharge with the carrier.I'm looking forward to hearing from you.Have a nice day.Kind regards,Gonzalo Customer Support ConsultantCheck out our **Help Center** to read more about how you can get support from Sendcloud.Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven Chamber of Commerce: 66572959 VAT number: NL856613897B01----------------------------------------------Klachtenbox, 5 mrt 2024 17:50 CET [9X3Y0E-R3YGL]   [9X3Y0E-R3YGL]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten