Wij hebben een afsluiting met stroombeveiliging (tegen everzwijnen) laten plaatsen door uw firma. Besteld en betaald door mijn partner WILLEMS Raymonde.De aansluiting van de stroomdraad gebeurt met 2 klemmen (+ en -) vanaf een accu-toestel op zonne-energie. De werken zijn uitgevoerd op 21.12.21 en al op 07.02.22 (dus na amper anderhalve maand) is roestvorming vastgesteld aan 1 klem.Ondanks herinneringen hebt u geen gevolg gegeven aan deze klacht behalve éénmalig, dat u het overmaakte aan de leverancier. Er is evenwel besteld en betaald aan uw firma en wij hebben dus geen connectie met uw leverancier. Anderzijds is uit controle gebleken dat de roestvorming op de klem afkomstig is van het kleine buisje dat u als aardpen geplaatst hebt. Dat buisje begint te roesten en zet zo de roest over op de klem. Bijgevolg treft de leverancier van het toestel hierin geen schuld maar blijkt uw eigen installatie gebrekkig te zijn uitgevoerd. Trouwens optimaal is een koperen of verkoperde aardpen met een diameter van ca. 20 mm aangewezen, wat hier ook niet het geval is.Daarnaast hebben wij u op 04.04.22 gemeld dat in de bovenste blauwe draad kleine vonken ontstaan, met al een zwarte, verbrande vlek tot gevolg. Ook hierop hebt u gereageerd waarbij een kopie van de klacht werd doorgestuurd aan het bedrijf Gallagher - leverancier van het toestel. Het is toch bekend dat een afrastering die staat te vonken op bepaalde punten, betekent dat er een geleider te dicht op een aarde punt zit, terwijl u zelf de volledige installatie hebt uitgevoerdZoals door u zelf medegedeeld bestaat op deze installatie een garantie van zeven jaar, daarom zal ik nu en in de toekomst beroep blijven doen op deze garantie en verwacht dus een spoedige oplossing.