Terug

Toegangskaart nog reeds niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: BePark

15/04/2025

Beste, Ik had een reservatie gemaakt voor drie maanden in de volgende parking: Rue Montagne du Parc - Warandeberg 2. Op uw website wordt overal vermeld dat de toegang tot de parking mogelijk is via de webapp. Echter, na het afsluiten van mijn reservering voor deze parking kreeg ik bij de toegangsinfo te lezen dat ik, na het parkeren, enkel opnieuw toegang kan krijgen met behulp van een toegangskaart. Dit stond nergens vermeld in de aanbieding. Ondertussen heb ik hierover al vier keer een e-mail gestuurd, maar ik wacht nog steeds op de toegangskaart. Bovendien blijkt dat ik hiervoor een waarborg van €50 moet betalen, wat mij ook niet vooraf werd meegedeeld. Aangezien we nu al drie weken verder zijn, betaal ik intussen al drie weken voor een parking waar ik geen volledig gebruik van kan maken. Ik zou het enorm appreciëren mocht hier zo snel mogelijk werk van gemaakt worden, en ik wil ook graag een compensatie voor de verloren weken, aangezien ik reeds voor een volledige maand heb betaald maar al drie weken geen gebruik kon maken van de parking. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

BePark

Naar: J. B.

16/04/2025

Beste, Hartelijk bedankt voor uw email. We maken hier zo snel mogelijk werk van. We geven u een compensatie van 100% op de maand mei. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groeten, Vincent S. Customer Service Representative. BePark. --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform