Beste, - Op 3 mei 2022 boekten wij de vlucht van Schiphol tot eindbestemming Kuala Lumpur, via booking.com (Gotogate) via Saudia Airlines. Deze werd bevestigd en was betaald. Origineel boekten wij voor 7 passagiers (ter waarde van €2799,94). Om tot Denpasar te geraken, boekten wij nog een aansluitende vlucht, via booking.com (Gotogate) via AirAsia (ter waarde van €1300,4).- Op 2 september 2022 annuleerde 1 reisgezel zijn deel van de vlucht wegens ernstige ziekte. Hierbij kregen wij een bevestiging dat enkel en alleen voor één persoon werd geannuleerd en kregen de letterlijke woorden: ‘As agreed, we have cancelled your booking under WWUQ12 for Mr Philip Richard I Donders. Any remaining passenger(s) will keep the original booking reference. We will send your refund application to the airline for review. If approved, we will return your fund to the original form of payment’. - De dag voor vertrek ontvingen wij een mail met de check-in gegevens. Vervolgens vertrokken wij naar Schiphol, zonder enig vermoeden dat er de ergste ervaring ons te wachten stond. Aan de check-in balie van Saudia Airlines kregen wij te horen dat onze namen nog in het systeem stonden, samen met een zeteltoewijzing, maar dat er een refund was aangevraagd voor de vluchten naar Kuala Lumpur. Zoals eerder vermeld, waren wij hiervan niet op de hoogte, noch hadden we dit aangevraagd. Voor de terugkerende vluchten naar Schiphol, was er geen refund aangevraagd en deze zouden doorgaan zoals gepland. Ze raadden ons aan om contact op te nemen met Booking.com, aangezien Booking.com onze tickets fout had geregistreerd bij Saudia Airlines. Zijzelf (Saudia Airlines) konden ons, na veel informeren en spijt, niet verder helpen. - Direct hierna namen wij contact op met Booking.com. Na verscheidene telefoongesprekken, zonder resultaat, werd telkens weer de lijn onderbroken. Zij ontweken onze vragen, lieten ons lange tijd wachten zonder antwoord en gaven ons nooit een duidelijk antwoord of richtlijn. Zonder enige toestemming annuleerde zijzelf ook de andere geplande (heen- en terug) vluchten. Tot heden, hebben wij geen verder informatie gekregen over deze terugbetaling alsook geen geld ontvangen. - Hierdoor mistten we deze en opvolgende vluchten. We konden niet anders dan enkele uren later nieuwe vluchten te boeken (ter waarde van ongeveer €7000). De vroegst mogelijke vlucht dat we konden halen, was de dag nadien, waardoor we ook nog rond Schiphol moesten overnachten. Zelf bood Booking.com geen overnachting aan, waardoor wij verplicht werden dit zelf te regelen en de kosten op ons te dragen.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Indien nodig, kunnen wij voor elke bovenstaand vermelde stap bewijs leveren. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt