Terug

Ticket verkoop

In behandeling Openbaar

Topticketshop

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. D.

Naar: Topticketshop

04/10/2025

Beste, Als lid van Test Aankoop wens ik een klacht in te dienen tegen TopTicketShop.be naar aanleiding van de aankoop van een ticket voor de voorstelling van Kamal Kharmach op 22 december 2025. De feiten: Op 27 september 2025 bestelde ik via TopTicketShop.be 4 tickets en betaalde hiervoor €69 per ticket Bij controle stelde ik vast dat hetzelfde ticket via Ticketmaster.be slechts €37 per ticket kost. Bovendien kreeg ik via TopTicketShop de melding dat ik pas op 20 december 2025 zal vernemen welke plaatsen ik effectief toegewezen krijg. Ik ben van mening dat dit neerkomt op een gebrek aan prijs- en plaats-transparantie en mogelijk een geval is van oneerlijke handelspraktijken. Ik vraag Test Aankoop om: Deze situatie te onderzoeken en na te gaan of de handelswijze van TopTicketShop.be in strijd is met de geldende consumentenwetgeving. Indien mogelijk, tussenkomst of bemiddeling te voorzien zodat ik alsnog een correcte oplossing of compensatie krijg. In bijlage kan ik de aankoopbevestiging en betalingsbewijzen bezorgen, evenals een printscreen van de prijs bij Ticketmaster.be. Ik dank u alvast voor uw hulp en ondersteuning. Met vriendelijke groet, De Smet Van Damme Minnenbergstraat 14 9620 Oombergen 0472/53.95.65 - Tinneke@voetzone.be Lidnummer Test Aankoop: 4483733-05


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform