Terug

Thuisbatterij

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Uw Energie Expert

30/12/2023

Goedeavond. Het is nu 16:45 uur . Mijn thuisbatterij sta offline. Is dat normaal? Het is niet de eerste keer. Hoe kan ik dan gebruik maken van mijn batterij.

Berichten (1)

Uw Energie Expert

Naar: D. G.

03/01/2024

Beste Dirk,Ik wil u graag informeren over de status van uw thuisbatterij. Als u merkt dat deze offline lijkt te staan, is het goed om te weten dat dit betekent dat de batterij in stand-by modus is gevallen.Dit is een normaal proces en geen reden tot bezorgdheid.We hebben uw zonnepaneleninstallatie vanop afstand grondig nagekeken en kunnen bevestigen dat alles naar behoren werkt.Het lijkt erop dat de installatie en de thuisbatterij correct functioneren.Mocht u nog vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.We zijn er om u te helpen en eventuele onduidelijkheden weg te nemen.Met vriendelijke groeten,Uw Energie Expert+323 500 86 79Info@uwenergieexpert.bewww.uwenergieexpert.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform