Terug

Thuisbatterij - werkt niet meer

Closed Openbaar

SAJ Electric

Start een klacht

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. P.

Naar: SAJ Electric

07/02/2025

Beste, Sinds begin december’24 doet de thuisbatterij het niet meer. Echter de firma die de batterij en zonnepanelen heeft geplaatst is niet meer werkzaam. In de app zien we de volgende foutmelding: de voltage van de batterij laag is en/ of voltage of grid low warning Is het mogelijk om ons in contact te brengen met een technieker die dit kan oplossen? We hebben reeds 2x u via mail proberen te contacteren, echter geen antwoord. Na lang zoeken kwamen we uit bij een elektricien die ons wou helpen. Echter toen hij toegang vroeg naar ons platform, weigerde u dit hem te geven. En gaf je aan dat je ons zelf zou contacteren. Tot op heden zijn we nog steeds wachtende op een e-mail en/ of telefoontje Graag zouden wij zo spoedig mogelijk onze thuisbatterij laten repareren. Met vriendelijke groeten Pheadra Pilays

Bemiddeling door Testaankoop 19 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform