Terug

thuis batterij defect

Opgelost Openbaar

Solar Protect

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Solar Protect

03/02/2024

op 11/01/2024 is ons thuisbatterij van de zonnepanelen uitgevallen , na verschillende telefoons (27 in totaal) is het tot op heden niet opgelost , we worden van het kastje naar de muur gestuurt , geen deftege uitleg wat er gaat gebeuren , techniekers aan de deur die niks kunnen of mogen doen , na beloftes worden wij ook niet teruggebeld , brengen een nieuwe batterij mee en mogen ze uiteindelijk niet plaatsen van de leverancier nl solar edge , ons geduld is ten einde , wat kunnen wij hier verder nog aan doen , graag advies aub , ons vertrouwen in de firma is op , Fam Van Der Elst

Berichten (1)

Solar Protect

Naar: V. V.

14/02/2024

Beste,Wij betreuren dat de installatie enige tijd niet heeft gefunctioneerd.Daar het een software probleem betrof, moesten wij eveneens ten rade gaan bij de producent en waren we afhankelijk van hun feedback.Tussen 11/1 en 8/2 hebben wij verschillende interventies bij u thuis gepland. Tijdens deze interventies werd steeds gezocht naar de oorzaak, met telefonische ondersteuning van de producent.Op een bepaald moment hebben wij een servicetechnieker langs gestuurd met een volledig nieuwe batterij.Na telefonisch contact met de producent werd ons uirukkelijk verboden om de nieuwe batterij te plaatsen. De garantie op de defecte batterij zou op die manier vervallen.Er werd toen geeist dat een interventie van de producent zelf zou gepland worden, wat niet onmiddellijk is gebeurd.Na herhaaldelijk aandringen en escaleren bij de producent zijn ze erin geslaagd de installatie terug operationeel te zetten op 8/02/2024.Het betrof een software probleem.Onze excuses voor het ongemak, maar wij zijn van de overtuiging steeds het maximale te hebben gedaan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.Mvg,Energy ProtectSonny CatelinAccount manager+32 56 98 03 80 Sonny@energyprotect.bewww.aquaprotect.be www.energyprotect.be www.isoprotect.be www.mosprotect.beGroup Protect BV Esserstraat 3 8550 Zwevegem BE0478 977 882 T: 0800 97 467 @: info@groupprotect.beVind ons ook inRetrouvez-nous Gent, Genk, Mechelen, Gosselies BrainelAlleud


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform