Terug

Tevergeefs eindeloos wachten op beloofde leverdatums

Closed Openbaar

D-Lightz

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. C.

Naar: D-Lightz

06/07/2023

Beste op 31 mei bestelde ik enkele verlichtingonderdelen met Bestelnummer: 201900236. Na er zelf achter te zitten kreeg ik uiteindelijk mijn bestelling op 26/6. (Alles is reeds betaald) Echter waren er enkele dingen verkeerd en een led panel was stuk geleverd. Een afspraak gemaakt in de winkel op 29/6 en de verkeerde onderdelen werden gewisseld door de juiste. Enkel een controller voor een ledstrip en de 2 led panels zaten in aan andere camionette dus die zouden diezelfde avond bij mij bezorgd worden. Dit was dus niet het geval. Op 30/6 opnieuw telefonisch contact gehad en weer zou deze diezelfde avond geleverd worden. Zo zijn we exact elke dag verder gegaan tot vandaag 6/7, elke dag krijg ik te horen dat het vandaag geleverd zou worden maar ik blijf maar wachten. Zelf heb ik al meerdere keren voorgesteld om het materiaal zelf te gaan ophalen maar telkens is dit onmogelijk. De mensen waarbij ik beloofd heb deze lampen te gaan plaatsen willen duidelijkheid en zijn niet tevreden met loze beloftes... Hopelijk word ik nu wel gehoord want we zijn al meer dan een maand verder voor onderdelen welke ergens in een camionette liggen... Met vriendelijke groetenTommy

Berichten (2)

D-Lightz

Naar: T. C.

07/07/2023

Dag Tommy,Ik heb het even voor je nagekeken.Op 31/05 plaatste je bij ons een webbestelling die niet leverbaar was uit voorraad.Wij hebben de goederen meteen voor je besteld bij onze leveranciers, de bestelling werd bijgevolg geleverd op 29/06.Vanwege een kwaliteitsprobleem diende een artikel inderdaad geruild te worden. Dit armatuur staat inmiddels klaar voor je en werd binnen de week opgelost voor je.Dit zit momenteel op transport naar je. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kan je me steeds bereiken per mail.Met vriendelijke groetenOp 6 juli 2023 20:32:08 +02:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

T. C.

Naar: D-Lightz

07/07/2023

BesteIk hoor nu al een hele tijd hetzelfde verhaal. ´Het zit in transport naar mij´ helaas ben ik en bijgevolg mijn klanten hier niks mee totdat het effectief geleverd is en ik over kan gaan op plaatsing. Ik heb al meerdere keren gevraagd om alles zelf te komen ophalen maar dit is op de 1 of andere manier altijd onmogelijk. Als de lampen effectief in voorraad zijn snap ik niet waarom dit niet kan. Laten we dan maar hopen op levering vandaag... Groetjes Tommy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform