Terug

Terugvordering van betaald voorschot

Opgelost Openbaar

Céline Dufour / Tailored by C

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Céline Dufour / Tailored by C

27/02/2022

Beste,Op 11 juni 2021 kwam u bij mij op kantoor langs voor het opmeten van een maatpak.Op 11 juni 2021 schreef ik hiervoor een voorschot over op de rekening: BE69 0689 1044 7178. Tussen 2 en 6 juli wisselen we nog enkele mails uit mbt de quote voor op de blazer. In uw laatste mail dd. 5 juli, meldt u dat u alles zal meebrengen bij de levering.Nadien volgt volgende communicatie:- 12 juni: ik vraag u naar modellen van hemden (imessage)- 23 juli: ik vraag wanneer pak geleverd wordt- 23 juli: u meldt je pak is midden augustus klaar want ik moest wachten op je borduusel voor ik het kon ingeven.- 23 juli: ik vraag zou je het kunnen brengen op 16.08- 9 augustus: ik vraag Kan je me laten weten wanneer mijn pak hier geraakt?- 11 augustus: u meldt Sorry voor late antwoord, Corona uitbraak in fabriek, fabriek moet 2 weken dicht, pak kan pas geleverd worden in september.- 8 september: ik vraag heb je al nieuws?- 3 november: (via imessage en Whatsapp) korte versie van bericht van mij naar u: Verwijzing naar telefoongesprek van september waarin beloofd werd dat het maatpak zou aankomen midden oktober. Maar begin november niets meer gehoord. Het mailadres is ondertussen afgesloten en contact kan enkel via imessage. - De redelijke termijn voor de levering van het zomer-maatpak- is ruimschoots overschreden. Het voorschot wordt teruggevraagd. Het voorschot mag teruggestort worden op zelfde rekening als waar de betaling mee werd uitgevoerd. - 10 november: (via Imessage en Whatsapp) ik stuur: Graag bericht tegen 15 november hoe terugbetaling wordt geregeld. - 18 november 2021: (via Imessage en Whatsapp) ik meld: Regelmatig geprobeerd om je telefonisch te bereiken, telefoon gaat over, wordt niet opgenomen maar het is niet mogelijk om een bericht in te spreken. Ik zag ook op Facebook dat ik niet de enige benadeelde ben. Je website is off-line, messenger op Facebook is uitgezet, telefoon werkt maar wordt niet beantwoord. SMS-en krijgen de melding afgeleverd maar blijven zonder gevolg. Whatsapp berichten komen toe maar worden niet geopend. Het overzicht hierboven is een korte weergave van de berichten die we hebben uitgewisseld. Een screenshot van de communicatie kan ik bezorgen indien u dat wenst.U kreeg de afgelopen maanden alle informatie maar ik krijg geen antwoord. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te storten of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Met dank,Kathleen De Ganck - Peers

Berichten (1)

S. D.

Naar: Céline Dufour / Tailored by C

10/03/2022

Goedemiddag,Dit is een reminder van de bovenstaande klacht.Met dank om spoedig gevolg te geven hieraan.Kathleen De Ganck - Peers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform