Terug

Terugvordering geld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

V. L.

Naar: HPY*autovalo.com

31/03/2025

Beste, Betreft Fraude!!! augustus 2024 kocht mijn man Gers Frank een autovignet voor Frankrijk op de website :HPY autovalo.co Sindsdien word er telkens door deze firma 29 euro van mijn rekening genomen. op 24/12/2024 op 24/1/2025 op 1/3/2025 op 24/3/2025( hier kan ik nog geen afschrift van downloaden) Hiervoor werd geen opdracht gegeven . Ik heb reeds de bank kaart geblokkeerd . Graag zou ik een terugvordering hebben van de bedragen die ze ongevraagd van mijn rekening genomen hebben . 4x 29 euro

Berichten (3)

HPY*autovalo.com

Naar: V. L.

09/04/2025

Hi, Thank you for getting in touch with us regarding the case of Mrs Veronique Leers. We appreciate the opportunity to discuss this matter and clarify any issues. Upon thorough review with our various departments, we have unfortunately been unable to locate or trace a customer account under her name. In order to proceed with our investigation and ensure we provide the most accurate information, we kindly request additional details that could assist us further. Specifically, we would need the vehicle registration number associated with any service requests, the email address used to create the account, and copies of any order confirmations or welcome emails she might have received from our services. We are eager to resolve this matter and look forward to receiving the requested information so we can take the appropriate actions. Thank you for your cooperation and assistance in this matter. Please do not hesitate to contact us if you need any further clarification. Best regards. Louison Responsable du Service client Auto-Valo.net auto-valo.net/ support@auto-valo.net On March 31, 2025 at 7:30 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

V. L.

Naar: HPY*autovalo.com

24/04/2025

Het vignet werd door mijn man Gers Frank gekocht met e -mailadres gersfrank@gmail.com hij heeft geen account aangemaakt op auto-valo enkel het vignet gekocht. Hij had totaal geen weet van een abonnement. Ondanks we jullie gecontacteerd hebben om het geld dat ongevraagd van onze rekening werd genomen terug te krijgen is hier geen gehoor aan gegeven . Op trust pilot bijna 500 klachten van mensen die gedupeerd zijn , en toch melden jullie dat de website heel duidelijk is ??????????? BEDOG!!!!!!!!!!!

HPY*autovalo.com

Naar: V. L.

09/05/2025

Bonjour, Nous tenons à vous informer, après diverses vérifications, que nous n'avons retrouvé aucun compte client valide au nom de VERONIQUE LEERS. Afin de traiter au mieux sa demande, nous vous invitons dans un premier temps à nous fournir de plus en amples informations concernant sa commande sur notre site: adresse mail utilisée lors de la création du compte, immatriculation du véhicule pour lequel la commande a été faite. Nous veillerons ainsi à opérer d'autres vérifications dans le but de remonter à son espace client. Dans l'attente de votre retour, Très bonne journée à vous. Cordialement. Louison Responsable du Service client Auto-Valo.net auto-valo.net/ support@auto-valo.net On April 24, 2025 at 9:30 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform