Terug

Terugvorderen voorschot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Iso Protect (Group Protect)

09/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13 november 2024 zijn wij akkoord gegaan met de offerte rond binnenisolatie van onze zolder na een bezoek van jullie verkoper en bijgevolg ook het voorschot betaald met de beoogde startdatum in april 2025. Echter kwamen wij in februari 2025, nadat jullie verkoper én jullie externe expert ter plaatse zijn geweest om onze zolder te controleren, te weten dat ons dak geen onderdak bezit (tussen de balkenstructuur en de dakpannen) waardoor binnenisolatie niet meer van toepassing was maar wel het leggen van een volledig nieuw dak. Dit heeft geleid tot het annuleren van de geplande werken en hebben wij dit zo snel mogelijk laten weten aan onze contactpersoon/jullie verkoper. De communicatie liet echter te wensen over en er stonden ook onverwachts werkmannen van jullie aan de deur om te starten aan de werken. De planning was ook niet bereikbaar en we kregen van niemand reactie. Daarom verzoek ik u ons voorschot terug te betalen, aangezien de beoogde werken niet konden worden uitgevoerd. Dit probleem is door jullie expert niet tijdig gezien, waardoor wij niet voldoende geïnformeerd waren. Met vriendelijke groeten, Geert Hellemans Bijlage: - Kopie factuur - kopie offerte Graag reactie op volgend e-mailadres: laureannev@hotmail.com.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform