Van 31/03/2024 en 08/06/2024 heb ik van een BEPark Garage in Brussel gebruik gemaakt.
Voor de eerste maand (31/03-30/04) heb ik een indivduele betaling gedaan van EUR 206,66 en tot zover geen enkel probleem (Invoice 1).
Voor de maand Mei heb ik factuur betaald EUR 147,10 (Invoice 2), en hier ook geen probleem.
Maar vanaf juni t/m augustus is een domiciliering beginnen lopen van EUR 152 per maand (Invoice 2, Invoice 3 en Invoice 4) terwijl ik helemaal niet meer de service gebruikte (Last Garage visits doc), plus ik was niet op de hoogte dat deze domiciliering was beginnen lopen! Om deze domiciliering te stoppen heb ik de customer service van Bepark moeten contacteren, aangezien je niet via de app kon de domiciliering kunt stoppen (bizar toch?). Ze hebben mij uitegelend dat ik Ik heb moeten aanloggen op de website om dit te doen stoppen. Daarna heb ik uiteraard gevraagd om de bedragen terug te vorderen aangezien ik al sinds begin juni niet van de service gebruit maakte, maar dit wouden ze na paar dagen beraad niet doen.
Dus in totaal heb ik 3 maanden betaald (456 EUR) terwijl ik niet van de service heb gebruik gemaakt (Bepark Payments Doc).
Ik heb als attachment alle facturen bijgevoegd, ook de betalingen, de laatste garagebezoeken en ook mijn communicatie met de customer service