Terug

terugsturen en nieuwe bestelling

Opgelost Openbaar

pets place& boerenbond

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: pets place& boerenbond

29/06/2023

Beste ,ik bestelde een Nesteria kippenhok op wielen met voorzet ren .Ik vroeg de klantendienst om de bestelling na te kijken op correctheid /dat konden ze niet de bestelling leek niet helemaal correct nl ik had geen hoog kippenhok besteld met als gevolg dar de wielen noch de ren konden bevestigd worden ,ik belde de klantendienst :ik mocht het kippenhok terug sturen en zou mijn geld terug op mijn rekening krijgen ,ik moest zelf een hoog kippenhok bestellen en betalen en dit zou dan eerdaags aankomen Er wordt een bestelling geleverd :3 dozen nl de 2 dozen die ik terug gestuurd had met het aanvankelijke kippenhok en een derde doos van het hoge kippenhok Dit alles past natuurlijk NIET in elkaar -Ik kan de klantendienst reeds 3 d niet telefonisch bereiken en krijg geen antwoord op mijn mail Liefst zou ik alles terugsturen en mijn geld zijnde de 1229.1 en 736.5 terug krijgen op mijn rekening

Berichten (2)

pets place& boerenbond

Naar: M. H.

29/06/2023

Bedankt voor je e-mail!We hebben je e-mail in goede orde ontvangen. We streven er naar om hierbinnen vijf werkdagen op te reageren, in sommige gevallen kan dit langerduren.Er kan niet gereageerd worden op dit e-mail bericht.Met vriendelijke groet,*Consumentenservice Pets Place*: Pets Place Boerenbond]*Service and Contact - Pets Place - Boerenbond**: Facebook] :TikTok] : Pinterest] : Instagram] : YouTube]*--

pets place& boerenbond

Naar: M. H.

03/07/2023

Bedankt voor je e-mail!We hebben je e-mail in goede orde ontvangen. We streven er naar om hierbinnen vijf werkdagen op te reageren, in sommige gevallen kan dit langerduren.Er kan niet gereageerd worden op dit e-mail bericht.Met vriendelijke groet,*Consumentenservice Pets Place*: Pets Place Boerenbond]*Service and Contact - Pets Place - Boerenbond**: Facebook] :TikTok] : Pinterest] : Instagram] : YouTube]*--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform