Beste,Toen ik merkte dat de batterij van mijn avent babyfoon een defect vertoonde zocht ik op internet of deze vervangbaar was. Ik vond toevallig op de website van philips een terugroepactie op deze referentie babyfoon.Bij deze de link naar terugroepactie :https://www.philips.be/c-w/support-home/recall/avent-videobabyfoon-scd620.htmlIk belde Philips op om te zien welke stappen ik moest ondernemen. Er werd mij gezegd dat de babyfoon 100% vergoed ging worden indien ik de factuur nog had en 75% indien ik de factuur niet kon voorleggen.De babyfoon stond op onze geboortelijst dus ik heb contact opgenomen met de winkelier om een bewijs van aankoop te ontvangen.Dit bewijs heb ik verzonden naar Philips met als antwoord dat ik een forfait van 150EUR vergoed ging krijgen gezien de babyfoon volgens hun 4 jaar oud was, dit terwijl de babyfoon aangekocht is op 18/07/18.De terugroepactie dateert volgens wat ik teruggevonden heb van 14 januari 2020 voor toestellen van 2016-2018. Met andere woorden voor toestellen buiten garantie.Ik ben noch door Philips, noch door de winkelier hiervan op de hoogte gebracht.Ik eiste het volledige aankoopbedrag terug zodoende een gelijkaardig nieuw toestel aan te kopen gezien dit toestel omwille van veiligheidsredenen onbruikbaar is geworden en ik het risico niet wil nemen om deze verder te gebruiken. Er werd mij overigens op geen enkel moment (zowel telefonisch als via mail) gezegd om het toestel niet meer te gebruiken wat ik op zich naar veiligheid toe helemaal niet correct vind.Philips heeft me geantwoord dat dit de procedure is voor de terugroepactie en ze verder niets willen doen.Persoonlijk vind ik dit helemaal geen correcte afhandeling van Philips en had graag uw hulp ingeroepen maar ook andere mensen willen informeren van deze toch wel zorgwekkende terugroepactie.Mailverkeer kan ik u ook bezorgen.Mvg,Kenneth Matthijs