Geachte mevrouw/heer,
Op 31/10/2025, ontvang ik via FedEx een pakket van Brooks Brothers. Order nr. BB-EU-00045687. Aangezien hetproduct niet voldoet laat ik het terugsturen via FedEx.
Ik stel echter vast dat er geen enkel site is die een drop-off wil aanvaarden in mijn regio. FedEx On Site VOSSTRAAT 3, 2140 Borgerhout wordt op uw site aangegeven maar ook daar wordt dropoff geweigerd!!!
Dit heeft geleid tot een autorit van 46kms geworden voor niets! Daarenboven kon men mijn geen dropoff adres voor FedEx geven zodat ik uiteindelijk het pakket via de Post aan Brooks Brothers OnLine Shop in Italië moest laten bezorgen, wat uiteraard niet gratis was.
Daarom verzoek ik u onverwijld mijdeze kost te vergoeden en ervoor te zorgen dat ik tevens ook een kredietnota zal ontvangen voor het teruggestuurde stuk!
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur BPost :