Geachte mevrouw/heer,
Op 04/09/2024 wenste ik deel te nemen aan het terugkom moment. Ik ben zelf anderstalig (Spaanstalig) en had vernomen dat ik verplicht dit moment na 6 maanden moet uitvoeren. Echter bij aanvang meldde u mij dat ik niet mocht deelnemen omdat het nog 20 dagen is tot deze zes maanden. U verwees me naar de klantendienst. Na telefonisch contact met de dienst, wenst u geen verplaatsing van de datum te doen, beschouwd u dit als een 'no show'.
Ik vind dit bijzonder klantonvriendelijk, en ik zou verwachten dat u mij op de hoogte had gesteld bij online inschrijving. U vraagt bij inschrijving mijn rijbewijsgegevens, en zou dus zonder probleem in staat moeten zijn te kunnen verifiëren of ik kan deelnemen. Als rijschool zou ik mogen verwachten dat u deze wetten, die constant veranderen, op een correcte manier kan laten toepassen door een student.
Het innen van het volledige bedrag van 120€ zonder mogelijkheid om hier iets van te recuperen is niet fair. Ik zou hopen dat u een geste kan doen.
U kan uiteraard argumenteren dat u mij op de hoogte bracht hiervan, en in het nalezen van alle documentatie op de website kan men dit gedeeltelijk zien. Echter gezien de beperkte tijd door de wet voorzien, het kleine aanbod aan momenten, het feit dat u spreekt van hoge boetes, het feit dat dit tijdens een werkdag dient te gebeuren en een halve dag inneemt, heb ik dit moment hier moeten inplannen, zeker niet verwachtend dat enkele dagen te vroeg zijn een uitsluiting zou omvatten en het verlies van het gestorte geld.
Minstens verwacht ik van u een aanbod tot een nieuwe datum, eventueel vermeerderd met een adminstratieve kost voor de verplaatsing van de datum. Het volledig innen van het bedrag zonder geleverde prestatie is bijzonder onfair, klantonvriendelijk en zou in het geval u niets doet, kunnen leiden tot krijgen van een slechte reputatie als gerenomeerde rijschool.
Alvast wachtend op uw reactie,
Met vriendelijke groeten,
Delia Rodriguez Espinosa