Terug

Terugkerend probleem na herstellingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: PHILIPS

21/11/2023

Op 4 september 2021 hebben wij via Mediamarkt een stoomstrijkijzer gekocht. Tijdens de garantieperiode is de strijkijzer al 2x aan hetzelfde probleem hersteld namelijk dat de stoomfunctie niet meer werkte. Nu, net buiten de garantie, is er opnieuw het zelfde probleem. Na contact met Philips willen zij niet herstellen zonder dat ik de kosten hiervoor betaal. Het kan toch niet dat een nieuw toestel op zo een korte termijn 3x hetzelfde probleem heeft en steeds in herstelling moet gebracht worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform