Geachte mevrouw/heer
Ik schrijf deze email als formele klacht aan uw bedrijf (gadgetfreakzz) met betrekking tot mijn bestelling van 6/6/2024. Op deze datum bestelde ik een PlayStation 5 Fat + Call of Duty Modern Warfare III (productnummer: #6528). Mij werd verzekerd dat het product binnen een week geleverd zou worden.
Na een week wachten, was het product nog steeds niet aangekomen. Daarom besloot ik op 14/6/2024 de bestelling te annuleren en vroeg ik op dezelfde dag om een terugbetaling. Mij werd verteld dat het 14 dagen zou duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen. Hoewel ik deze termijn onredelijk lang vond, besloot ik toch te wachten.
Op basis van deze belofte had ik mijn terugbetaling uiterlijk op 28/6/2024 moeten ontvangen. Tot op heden heb ik echter nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ondanks meerdere beloftes van uw kant, bent u er niet in geslaagd om u aan uw afspraken te houden.
Daarom dien ik hierbij een formele klacht in en verzoek ik dringend om de terugbetaling van mijn geld, zoals rechtvaardig is. Ik verwacht dat u deze kwestie zo snel mogelijk oplost en mijn terugbetaling onmiddellijk verwerkt.
Met vriendelijke groet
Michele
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Bestelfactuur
• Bestelling annuleren
• Sitevoorwaarden met betrekking tot terugbetaling