Geachte mevrouw/mijnheer,
Ik heb een bestelling geplaatst op dinsdag 12 augustus 2025, voor de aankoop van een Ultrasonic UV Cleaner ™, Bestelling #3147, via de webstie van dentuv.nl. Ik heb deze bestelling niet ontvangen.
Vanaf het begin leek het mij al loge. Ik dacht dat ik bij het plaatsen van mijn bestelling automatisch een profiel had aangemaakt op de website. Ik probeerde na de bestelling tevergeefs in te loggen om mijn bestelgegevens te kunnen inzien en mijn bestelling via een of andere link op de website te kunnen volgen. Ik stuurde hen een mail met de vraag waarom ik niet kon inloggen. Ze gaven een zinloze verklaring waarom dat niet zou kunnen. Ik uitte mijn bezorgdheid en gaf aan dat ik hoopte dat ik mijn bestelling echt zou ontvangen omdat alles zo vaagjes leek.
Tot mijn spijt bleek mijn bezorgdheid terecht. Ik heb mijn product niet ontvangen. Ik heb hen benaderd maar hun antwoorden suggereren niet dat ik mijn geld terug ontvang. eerder wensen deze mensen zo lang mogelijk te discussiëren om zo lang mogelijk tijd te rekken.
Tot mijn verbazing ontvang ik nu een uitnodiging om mijn productervaring te delen. Ze bedanken mij voor de bestelling. het meest frappante aan deze zaak is dat ze nu, met de uitnodiging voor een review, pas hun ware identiteit bekendmaken. De mail komt niet van dentuv.nl maar van loox.io.
Nu valt mijn frank.
Loox.io verschuilt zich achter Dentuv.nl Loox.io staat bekend vanwege zijn oplichtingspraktijken. Dit is een scam. Hoe krijg ik mijn geld nu terug?
Graag draag ik deze zaak over aan testaankoop in de hoop dat ik alsnog mijn geld terugbetaald krijg. Ik probeer dit bedrijf te ontmaskeren door een review te schrijven en andere mensen te waarschuwen. Maar het is mij nog niet gelukt. Ik hoop dat u mij ook daarin kan helpen om de officiële review pagina te vinden, waarin ook een uiteenzetting van mijn ervaring kan geven.
In bijlage vindt u de volledige correspondentie met dentuv.nl.
vriendelijke groet
Mireille Zaman