Terug

terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. D.

Naar: Temu

28/11/2024

28/10 vertrokken wij op reis. 29/10 werden er twee pakketjes (één bestelling) geleverd zogezegd maar wij waren dus niet thuis. Temu beweert bij hoog en bij laag dat wij het ontvangen hebben, maar daarvan is geen bewijs (geen handtekening, geen foto van iemand anders die het in ontvangst nam, ze wisten zelf niet of ze het eventueel bij de buren hadden achtergelaten). Het enige wat ik wel weet is dat die koerier de pakketjes vaak voor de deur achterlaat zonder boe of ba. Ik maakte hen mijn vliegtuigticket over als bewijs dat ik niet thuis was en het dus onmogelijk was dat iemand van ons gezin het in ontvangst zou hebben genomen. Zij betaalden één pakket van de twee terug (de goedkoopste) maar de tweede van 199,98 EUR weigeren ze. Wat ik wel kreeg is een bon van -20 % op mijn volgende aankoop. Ze hebben echter één probleem is dat een medewerker uitdrukkelijk gezegd heeft de terugbetaling te doen, alleen willen ze het nu niet meer doen...

Bemiddeling door Testaankoop 09 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform