Terug

Terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Bax music

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

P. F.

Naar: Bax music

21/01/2025

Wij bestelden op 4 december 2024 via uw website een basgitaar bij BAX Music. Deze werd onmiddellijk afgerekend en betaald bij de bestelling. Nadien bleek deze niet leverbaar binnen de termijn die geafficheerd was op uw website op het moment van aankoop. Navraag bij uw klantendienst leerde ons dat de levertermijn onbekend was. Wij annuleerden de verkoop om deze reden op 20 december 2024. Na lang aandringen ontvingen wij dan eindelijk een creditnota met factuurnummer 30680116 op 4 januari 2025. Tot op heden 21 januari 2025 werd het aankoopbedrag nog steeds niet teruggestort. Mails hieromtrent blijven onbeantwoord en de klantendienst is telefonisch absoluut onbereikbaar. Wij wensen de terugbetaling van het aankoopbedrag ASAP te ontvangen op het rekeningnummer waarmee de betaling werd gedaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform