Terug

terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: KEOLIS

25/08/2024

Korte beschrijving van uw probleem Op 8 juni (als ik het mij goed herinner) neem ik in Mechelen de bus van de Lijn naar Londerzeel. De bus heeft onderweg panne. Een voorbijrijdende chauffeur stopt en maakt zich bekend als automechanieker. Hij ziet dat de schijfremmen oververhit zijn en koelt deze af mijn een brandblusapparaat. Daarna ontstaan een discussie over wie die € 25 voor die brandblusser moet betalen. Om deze uitzichtloze discussie te stoppen stel ik voor om dat bedrag voor te schieten en later terug te vragen aan de firma. De chauffeur van de bus, een zekere mijnheer Kamara, blijkt te rijden voor de firma Keolis en zegt dat ik via hen mijn geld terug kan vragen. Ondertussen heb ik al 4 telefoongesprekken met dat bedrijf gedaan, waarin men telkens beloofd mij terug te betalen, ook heb ik mijn gegevens doorgegeven maar die € 25 is nog steeds niet terugbetaald. En dat terwijl je probeert een probleem netjes en correct op te lossen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform