Terug

Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

YOLO Fashion

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

Y. V.

Naar: YOLO Fashion

31/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 11/12/2024 heb ik in uw online winkel een (pre)-order geplaatst, waarbij ik het bedrag van 117,40€ heb betaald. Bij de levering van de bestelling, die plaatsvond op 06/01/2025 heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb op 09/01/2025 een correcte retour verzonden, die ook correct door u ontvangen is op 10/01/2025. Op 13/01/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat de bestelling onder ‘koppelverkoop’ zou vallen. Ik betwist het bovenstaande omdat dit ingaat tegen de regelgeving omtrent herroepingsrecht binnen het kader van online aankopen en dus kopen op afstand. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat de bestelling, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 117,40€. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Bemiddeling door Testaankoop 15 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform