Geachte mevrouw/heer,
Geachte heer/mevrouw,
Op 7 mei heb ik bij uw bedrijf een Playstation 5 besteld en betaald via Bancontact, ten bedrage van 499 euro. Het ordernummer van deze bestelling is 3897. Aangezien de beloofde leveringstermijn al geruime tijd verstreken was, heb ik contact met uw klantenservice opgenomen en werd het order geannuleerd op 23/5/2024.
Nu, één maand later, is de terugbetaling van het aankoopbedrag nog steeds niet uitgevoerd. Ondanks herhaalde pogingen via e-mail en telefoon, waarbij ik telkens te horen kreeg dat de terugbetaling binnen een week in orde gebracht zou worden, heb ik tot op heden mijn geld nog niet ontvangen.
Ik eis dan ook dat het volledige bedrag van 499 euro binnen 2 dagen na ontvangst van deze brief teruggestort wordt op mijn rekening met IBAN BE81 9731 1159 7524. Mocht de terugbetaling niet binnen deze termijn plaatsvinden, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Patryk Tylenda