Terug

Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: Frenova

14/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 26 juli 2024, had ik de jurk Zoë Midi Jurk Luipaard besteld (bestelling #5467). Echter, de ontvangen jurk zag er helemaal anders uit. Jullie konden de bestelde jurk niet leveren. Na wat over-en-weer gemail, kwam ik op 3 september 2024 tot het akkoord met Lisa van jullie klantendienst dat jullie me het volledige bedrag zullen refunden. Ik stel echter vast dat ik nog steeds het volledige bedrag (39,95 euro) niet heb ontvangen. Ik heb sindsdien ook niets meer van jullie vernomen. Dit heeft geleid tot heel wat ongemak en opvolging. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 21 oktober 2024 het volledige bedrag (39,95 euro terug te refunden. Met vriendelijke groeten, Tahnee Leroy In bijlage: PDF format van onze mailconversatie

Bemiddeling door Testaankoop 05 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform