Terug

Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

P. B.

Naar: Carethy

08/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 11/01/2024 kocht ik 3 bussen haarlak van Farmavita in uw webwinkel en betaalde ik er 43,49 euro voor. De levertermijn bedroeg 3 tot 5 werkdagen. De bestelling werd niet geleverd en nadat ik u via mail om uitleg vroeg, deelde u mij op 02/02/2024 mee dat het product niet leverbaar is. Op 03/02/2024 gaf u mij de bevestiging via mail van de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening binnen de 14 werkdagen. Op 02/03/2024 was de terugbetaling nog steeds niet in orde. Ik stuurde u daarom opnieuw een mail om uitleg te vragen. Op 13/03/2024 kreeg ik via mail uw excuses en de bevestiging dat de terugbetaling zo snel mogelijk zou gebeuren. Op 26/04/2024 had ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen en heb ik u via mail opnieuw gevraagd om de terugbetaling in orde te brengen. Op 06/05/2024 stuurde u mij via mail opnieuw uw excuses en opnieuw de bevestiging dat de terugbetaling zo spoedig mogelijk zou gebeuren. U zou mij een mail sturen wanneer de terugbetaling effectief zou gebeurd zijn. Ik wacht nog steeds op deze mail, en de terugbetaling. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 23 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform