Geachte mevrouw/heer,
Op 11/01/2024 kocht ik 3 bussen haarlak van Farmavita in uw webwinkel en betaalde ik er 43,49 euro voor. De levertermijn bedroeg 3 tot 5 werkdagen.
De bestelling werd niet geleverd en nadat ik u via mail om uitleg vroeg, deelde u mij op 02/02/2024 mee dat het product niet leverbaar is.
Op 03/02/2024 gaf u mij de bevestiging via mail van de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening binnen de 14 werkdagen.
Op 02/03/2024 was de terugbetaling nog steeds niet in orde. Ik stuurde u daarom opnieuw een mail om uitleg te vragen.
Op 13/03/2024 kreeg ik via mail uw excuses en de bevestiging dat de terugbetaling zo snel mogelijk zou gebeuren.
Op 26/04/2024 had ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen en heb ik u via mail opnieuw gevraagd om de terugbetaling in orde te brengen.
Op 06/05/2024 stuurde u mij via mail opnieuw uw excuses en opnieuw de bevestiging dat de terugbetaling zo spoedig mogelijk zou gebeuren. U zou mij een mail sturen wanneer de terugbetaling effectief zou gebeurd zijn.
Ik wacht nog steeds op deze mail, en de terugbetaling.
Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening.
Met vriendelijke groet,