Geachte mevrouw/heer,
Op [26/04/2024] heb ik in uw online winkel een [CarKiddo Willys Jeep Matcha 3-persoons 24V vierwielaandrijving] gekocht, waarbij ik het bedrag van [412.4€] plus [66.07€] voor verzendkosten heb betaald.
[factuur in bijlage]
Na verschillende moeilijke pogingen om contact te maken en tegenstrijdige reacties van verschillende medewerkers over de beschikbaarheid en de levering van dit product was de laatste telefonische update op [16/05/2024] dat het toestel klaarstond maar niet kon geleverd worden door een defect aan hun service voertuig.
Enkele dagen later op [23/05/2024] ben ik zelf terplaatse geweest in de winkel om deze af te halen en was er terug tegenstrijdigheid gaande de zogezegde levering.
Het toestel was dan uiteindelijk nooit in de winkel geraakt en heb ik dus de creditnota aangevraagd aan de balie [zie bijlage].
De terugbetaling zou binnen 1 a 2 weken plaatsvinden.
Tot op heden, na [41] dagen, en telefonische bevestiging op [25/06/2024] dat dit de dag zelf nog ging betaald worden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van [478.47€]. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie creditnota