Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

wearable stories

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

L. J.

Naar: wearable stories

29/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13/2 kocht ik een blouse in uw online winkel en betaalde ik er 46,50 EUR voor. U deelde mij op 21/2 dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de volledige terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Ik heb nu 38,43 EUR ontvangen maar ik heb 46,50 EUR betaald. Graag het verschil van 8,07 ook terugstorten... Met vriendelijke groet, Laura


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform