Terug

terugbetaling

Closed Openbaar

Florizeva.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Florizeva.com

04/09/2025

Beste, Ingevolge een advertentie op Facebook heb ik op 23/07/2025 een bestelling geplaatst en betaald bij Florizeva, nl. een fietsendrager van 79,99 euro. Op 31/07/2025 kreeg ik een pakketje aan met een juwelendoosje; daarin zat een armbandje dat nauwelijks 5 euro waard is. Dit werd verzonden vanuit China. Website gecheckt en blijkt dat Florizeva juwelen verkoopt. Uiteraard heb ik onmiddellijk een klachtenmail gestuurd. Op 04/08/2025 kreeg ik antwoord dat ze mij het geld zouden terugbetalen. Niet dus. Ik heb ondertussen nog 3 mails gestuurd. Ik heb gedreigd om Testaankoop en de FOD Economie in te lichten. Ik krijg geen antwoord meer. De website is trouwens niet meer te vinden. Dit is pure oplichterij!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform