Beste,Veel loopt hier fout. Eind december kocht ik een artikel bij bellerose. Begin januari bracht ik deze in dezelfde winkel terug. Eerst was er verwarring met de afprijzing en kreeg ik maar een deel terug. Toen werd het bedrag vervolledigd met een 2e terugbetaling. Hier werd me verteld dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik kreeg een hele reeks bonnetjes in mijn handen en dacht er verder niet meer aan. Een maand later zie ik dat het bedrag nog steeds niet werd teruggestort. Na contact te hebben gehad met de klantenservice stuur ik foto's van mijn retourbewijs. Hier zie ik dat tussen de retourtickets 2 tegoedbonnen zitten die ik binnen het half jaar moet gebruiken. Dit is niet wat me werd verteld in de winkel en is ook niet waar ik akkoord mee ga. Ik wil niet worden verplicht mijn geld in een winkel te verdoen en al helemaal niet met een einddatum waardoor ik moet kopen om te kopen anders gaat het bedrijf met mijn geld lopen.Maar nu is er een heel gedoe om me mijn geld terug te geven. Ik ben niet van Antwerpen en ging al terug voor de retour (duur treinticket). Nu moet ik dit nogmaals doen?? Kan ik net zo goed mijn geld de vuilbak in gooien. Hier moet een andere oplossing voor zijn! De klantenservice tot nu toe is alleen maar gedoe. Liegen en nadien met excuus komen dat hun Nederlands niet goed is. Vandaag was ik in Leuven, hier waren ze wek vrienselijk, maar konden ook niet helpen.