Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Bellerose

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Bellerose

03/02/2024

Beste,Veel loopt hier fout. Eind december kocht ik een artikel bij bellerose. Begin januari bracht ik deze in dezelfde winkel terug. Eerst was er verwarring met de afprijzing en kreeg ik maar een deel terug. Toen werd het bedrag vervolledigd met een 2e terugbetaling. Hier werd me verteld dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik kreeg een hele reeks bonnetjes in mijn handen en dacht er verder niet meer aan. Een maand later zie ik dat het bedrag nog steeds niet werd teruggestort. Na contact te hebben gehad met de klantenservice stuur ik foto's van mijn retourbewijs. Hier zie ik dat tussen de retourtickets 2 tegoedbonnen zitten die ik binnen het half jaar moet gebruiken. Dit is niet wat me werd verteld in de winkel en is ook niet waar ik akkoord mee ga. Ik wil niet worden verplicht mijn geld in een winkel te verdoen en al helemaal niet met een einddatum waardoor ik moet kopen om te kopen anders gaat het bedrijf met mijn geld lopen.Maar nu is er een heel gedoe om me mijn geld terug te geven. Ik ben niet van Antwerpen en ging al terug voor de retour (duur treinticket). Nu moet ik dit nogmaals doen?? Kan ik net zo goed mijn geld de vuilbak in gooien. Hier moet een andere oplossing voor zijn! De klantenservice tot nu toe is alleen maar gedoe. Liegen en nadien met excuus komen dat hun Nederlands niet goed is. Vandaag was ik in Leuven, hier waren ze wek vrienselijk, maar konden ook niet helpen.

Berichten (1)

S. L.

Naar: Bellerose

20/02/2024

Ja ik werd gebeld. Tijdens werkuren... per voicemail werd me verteld dat ik een mail zou ontvangen. Niet gebeurt. Terugbellen heeft weinig zin gezien ik, zoals meermaals aangegeven, geen 50 euro betaal om mijn geld van jullie terug te krijgen. Er is 100% zeker een andere oplossing. Gezien de fout bij jullie lag (hoe graag je dit detail ook vergeet om de fout bij mij te kunnen leggen) kan dit prima opgelost worden zonder dat ik hiervoor moet opdraaien.Ook graag voor jullie met het excuus komen dat de tegoedbon verstreken is en het bedrag helaas nu eigendom is van Bellerose.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform