Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Weezevent

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Weezevent

13/06/2023

Op 27/05 betaalde ik via de ING app €80 om Nerdcoins op mijn wallet LHOOPK van het Nerdland festival te plaatsen. De overdracht naar de wallet mislukte maar de €80 ging wel van mijn ING rekening naar de rekening BExxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van Weezevent met Mededeling: Payconiq ffxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Playpass Weezevent 2 . Ik stuurde hen het afschrift van deze transactie en de bevestiging van Payconiq dat het geld effectief werd overgemaakt naar hen. Weezevent ontkent niet dat ze dit bedrag ontvingen en geven toe dat het nooit op mijn wallet kwam. Toch weigeren ze het geld terug te storten op de ING rekening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform