Terug

terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. W.

Naar: Volenza

16/01/2023

BesteBetreft bestelling V224549 trackingnummer YUN Express: YT2234821266079130* 05.12.2022 bestelde ik 2 Hoodies (1+1 gratis) waarde 39.95 euro* 13.12.2022 bevestigden jullie dat pakket klaar was voor verzending* 03.01.2023 pakket afgeleverd maar bevat absoluut niet wat besteld is : pakket bevat nephorloge - zie eerder gestuurde mail* 05.01.2023 klacht ingediend bericht ontvangen dat het jammer was dat het fout is gegaan en dat jullie 5 werkdagen nodig hebben om het uit te zoeken* 13.01.2023 mail verstuurd ivm stand van zaken - 5 werkdagen zijn verstreken* 15.01.2023 mail van 23.01.2023 nogmaals verstuurd met vraag voor correcte levering of terugbetalingOndertussen zijn de 5 werkdagen om alles uit te zoeken ruim verstreken.Met deze vraag ik dringende terugbetaling van mijn aankoop nl. 39.95 euroBedanktChris

Berichten (2)

Volenza

Naar: C. W.

16/01/2023

Beste ,Bedankt voor je e-mail, deze hebben wij in goede orde ontvangen!Vanwege de grote drukke, zullen wij binnen 2 werkdagen terug komen met eenreactie.Wij wensen je een fijne dag!Met vriendelijke groet,*Team Volenza*Referentie: 5889HS:2126491149-5889

C. W.

Naar: Volenza

07/02/2023

BesteGraag duidelijkheid over mijn terugbetalingDit is opnieuw een standaard mail die jullie versturen zonder dat er verder iets ondernomen wordt Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform